Men det er jo så urettferdig! Jeg trodde seriøst jeg skulle DØ!!enig!!!
Minner meg om den episoden i Friends hvor alle føder før Rachel.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er jo så urettferdig! Jeg trodde seriøst jeg skulle DØ!!enig!!!
Minner meg om den episoden i Friends hvor alle føder før Rachel.![]()
Tja si detJøss, tar gjerne en sånn fødsel selv. Hva er oppskriften?
HeheNoen er bare bortskjemtehva har jeg gjort galt liksom
![]()
Du har sikkert ikke gjort noe galt i hele ditt liv. Karma er skumle saker...Hehehva har jeg gjort rett ?
![]()
Jeg har alltid vært flink å gjøre det som er forventet av meg, så kanskje jeg får igjen for alt detDu har sikkert ikke gjort noe galt i hele ditt liv. Karma er skumle saker...![]()
God nattaNei jenter.. nå skrur jeg av laptopen for i kveld..
skravles i morgen!
Må nok være detJeg har alltid vært flink å gjøre det som er forventet av meg, så kanskje jeg får igjen for alt det![]()
Jeg tok akupunktur i 3 uker før fødsel sist gang så lurer på det var årsaken til alle de lureriene![]()
Min satt også ganske langt oppe og ville ikke ned så han ble rett og slett røsket ut med vakuum.
Det hørtes veldig slitsomt ut. Håper du får sove meir i natt!Nei jeg får prøve å sove litt jeg og . 4 timers søvn på nesten 3 døgn kjennes på kroppen .
Natta dere![]()
Fire som ikke var koblet til eller fire som manglet? Alt avhengig av hvor gammel varmekabelen er så skal det være to ledninger som gir strøm og to ledninger som er selve varmekabelen... Alle de skal inn i den som regulerer varmen. Om elektrikeren ikke har skrudd fast dem kan han levere tilbake fagbrevet sitt.Pappa snakka om at det var 4 ledninger som mangla? Kan det hende? Skjønte ikke helt ka han savar pappa som var her å låste han inn.
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi gjør dethahahaha dere liker å spise snadder sent på kvelden..![]()
Var ikke vanskelig å svare på det neiDå var vel svaret enkelt?![]()
Ikke natta herNo var det stille her. Er vel natta då?![]()
Jeg er treig!!!Så bra! Alt på stell igjen nå?
Hvordan går det med jobb søkinga? Fikk du bytta blekket?Jeg er treig!!!
Men ja, det var fordi alt ordna seg... fikk ikke lov å røre tlf![]()
what??? Høres ut som en luksusfødsel!!! Ikke vite at man er i fødseldeilig!!
Helt enig med deg! Her ble de aldri glemt og de er fortsatt ikke glemt! Kommer ikke til å bli det etter neste og siste heller....![]()
Hehe, dette er min tredje fødsel på 4 år. Skulle tro jeg hadde lært leksa, men neeeeei da![]()