Skravletråd :)

Oi da, tror ikke det er fødsel på gang her. Sist begynte disse maseriene i uke 37 og var vonde frem til jeg fødte på termin. Var ikke gøy å gå sånn i 3 uker. Nå har det holdt på i tre dager og jeg er bare 34+3 idag!

Åhh. Ja, eg har bare vært i fødsel når eg har hatt maserier. Hadde med første og. Den fødselen tok 19 timer. 2 av de kunne eg ungått hvis eg bare hadde fått lov av den sure jordmora å presse. Ho mente hodet låg for langt oppe og at eg ikke kom til å klare å få han ut. Så ho tok vannet og så kom selvfølgelig pressriene. Men ho sa eg ikke fikk presse. 2 timer senere blei ungen stressa fordi det hadde tatt så lang tid. Både han og eg fikk feber. No måtte han ut. Så endelig fikk eg lov. 2 press og han va ute. Eg kunne jo bare gjort det leeenge før. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Kynnere har jeg også hatt siden uke 12 i alle svangerskap, men de har liksom ikke vært vonde. Er før nå i uke 34 at jeg får maseriersom faktisk er vonde og kjennes litt ut som menssmerter.
Håper du slipper å gå sånn i 5-6 uker til da :( det er slitsomt å ha det sånn! Svangerskapet i seg selv tar liksom nok energi , så kunne godt sluppet unna det der og!

Har bestandig hørt det ikke skal være vondt, men har oppdaget nå at de blir bare værre :oops: men klart, langt ifra det samme som rier.

Klart langt ifra rier. Glemmer aldri hvordan rier føles! De som sier alt er glemt etter fødselen har seriøst slått hodet sitt under fødselen :P

Har bestandig hørt det ikke skal være vondt, men har oppdaget nå at de blir bare værre :oops: men klart, langt ifra det samme som rier.
Mine rier sist var ikke vonde , så jeg syntes kynnere og rier er det samme greiene . Kjenner ikke forskjell. Sist jeg fødte kom jeg bare på kontroll, og 4 timer etter var hun ute. 3 av timene visste jeg ikke at jeg hadde rier, selvom de slo ut på registreringen :oops:

Utrolig dårlig! Er elektriker selv, og det skulle virkelig ikke vært mulig. Har har virkelig ikke gjort jobben sin. Han skal ta sluttkontroll og sånn, og dette skulle blitt oppdaget før han gikk. *himler med øynene*
Gubben er og elektriker. Er visst ikke så vanlig med slike sluttkontroller :p
Men meget dårlig trikker-arbeid.

Åhh. Ja, eg har bare vært i fødsel når eg har hatt maserier. Hadde med første og. Den fødselen tok 19 timer. 2 av de kunne eg ungått hvis eg bare hadde fått lov av den sure jordmora å presse. Ho mente hodet låg for langt oppe og at eg ikke kom til å klare å få han ut. Så ho tok vannet og så kom selvfølgelig pressriene. Men ho sa eg ikke fikk presse. 2 timer senere blei ungen stressa fordi det hadde tatt så lang tid. Både han og eg fikk feber. No måtte han ut. Så endelig fikk eg lov. 2 press og han va ute. Eg kunne jo bare gjort det leeenge før. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tok akupunktur i 3 uker før fødsel sist gang så lurer på det var årsaken til alle de lureriene :P
Min satt også ganske langt oppe og ville ikke ned så han ble rett og slett røsket ut med vakuum.

Mine rier sist var ikke vonde , så jeg syntes kynnere og rier er det samme greiene . Kjenner ikke forskjell. Sist jeg fødte kom jeg bare på kontroll, og 4 timer etter var hun ute. 3 av timene visste jeg ikke at jeg hadde rier, selvom de slo ut på registreringen :oops:

what??? Høres ut som en luksusfødsel!!! Ikke vite at man er i fødsel :P deilig!!

Klart langt ifra rier. Glemmer aldri hvordan rier føles! De som sier alt er glemt etter fødselen har seriøst slått hodet sitt under fødselen :P
Helt enig med deg! Her ble de aldri glemt og de er fortsatt ikke glemt! Kommer ikke til å bli det etter neste og siste heller.... :confused:

Hehe. Ikke sant :) det gjorde ikke vondt før de tok vannet når jeg hadde 8 cm åpning, men da gikk det jo bare en time så var hun ute :D tar gjerne en sånn fødsel denne gangen og :)
Noen er bare bortskjemte ;) hva har jeg gjort galt liksom :eek::p

Back
Topp