Skravletråd :)

Hvordan går det med jobb søkinga? Fikk du bytta blekket?

Jada, ikke no' problem med noe av det ;)

Fikk jo søkt, men de har jo ikke noe ledig for tida :p :(

Gjett hvem som fant gavepapiret!!! :D

Fire som ikke var koblet til eller fire som manglet? Alt avhengig av hvor gammel varmekabelen er så skal det være to ledninger som gir strøm og to ledninger som er selve varmekabelen... Alle de skal inn i den som regulerer varmen. Om elektrikeren ikke har skrudd fast dem kan han levere tilbake fagbrevet sitt.

Mener det var 4 han ikke hadde koblet til. Huset er bygd i 2004.

Sent from my iPhone using BV Forum

No e det lenge siden eg har vært å sett på topp listen. Trodde eg hadde falt langt ned på listen siden eg ikkje har skravla så mye. Men har vist 7 plassen enda. :D

ImageUploadedByBV Forum1413615772.362748.jpgImageUploadedByBV Forum1413615780.372543.jpgImageUploadedByBV Forum1413615788.862154.jpgImageUploadedByBV Forum1413615803.728692.jpgImageUploadedByBV Forum1413615880.096358.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er treig!!!
Men ja, det var fordi alt ordna seg... fikk ikke lov å røre tlf :p
Hvem vant kortspillet?
Ungen har våknet mange ganger i natt også. Skulle ha melk 3(!!!) ganger. Jeg blir helt matt. Nå må vi ta kampen...hun får spise nok på dagen slik at hun ikke trenger på natta. Dette funker ikke.

Hvem vant kortspillet?
Ungen har våknet mange ganger i natt også. Skulle ha melk 3(!!!) ganger. Jeg blir helt matt. Nå må vi ta kampen...hun får spise nok på dagen slik at hun ikke trenger på natta. Dette funker ikke.

Han som var 100% edru :p hehe
Jeg kom på 3. av 7 :D

Huff, kanskje hun rett og slett tester dere litt der? Skjønner godt det er slitsomt. Trenger jo søvn dere og :( Tviler ikke på at hun får nok mat av dere ;)

Back
Topp