For meg er det nok litt vanskeligTakkdet er ikke vanskelig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg er det nok litt vanskeligTakkdet er ikke vanskelig
![]()
Hehegood point!det minner meg på at jeg vil ha noe søtt!!!
Trodde det var det samme, og mine kynnere er hvertfall vondeKynnere er vel ikke vonde, det er bare når magen strammer seg?
Maserier er mer vonde og kommer kun om natten her.
Synes det er dårlig gjort at maseriene kommer så tidlig denne gangen. Dette er virkelig ikke gøy!!
Hvorlenge hadde dere maserier før dere endelig fødte?
Åh herregud! Så dårlig! Han glemte jo hele poengetTermostaten på badet blei tatt her tidligere i sommer av lynet. Men siden det har vært så varmt lenge har eg ikke brukt varmekablene. No når det plutselig blei kaldt merka eg det og ringte elektriker. De kom etter 4 dager. Kom hjem fra jobb etter de hadde "fiksa" den. Fortsatt 15 grader og iskaldt på flisene. Så måtte eg vente 2 dager til før de hadde tid til å komme igjen. Og trur dåke ikkje han hadde gløymt å kobla til ledningane til termostatene det mulig?
Sent from my iPhone using BV Forum
Trodde det var det samme, og mine kynnere er hvertfall vondeog med nedpress. Har hatt de siden uke 12 , men de har først blitt vonde siden ca uke 18. Og nå er de der så og si hele tiden . Kan jo knapt gå eller stå til tider. Og de holder meg våken gjennom natten
![]()
MEN DU FINNER DET JO NÅR DU KJØPER NYTTDet er mulig at jeg fortsatt var det ja.. Det er jo tross alt mange esker der oppe![]()
Jeg kan godt kjøpe nytt, men JEG TRENGER Å VITE HVOR DET HAR GJEMT SEG!![]()
oooooooooooh!!! VAFFLER!!!!!!!!!!!!!!!!HeheMannen står og lager vafler her
![]()
Med meg kalte de det mase rier. Du har hvertfall 10-15 timer igjen. Plutselig kjente eg at det var the real deel og fekk ropt på de. "Maseriene" gjor vist under alikevelog eg gikk fra 4 cm til ungen var ute på 10 min.
2 min i senga gjennom gangen og 8 min inne på føden.
e det fødsel der no??
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh herregud! Så dårlig! Han glemte jo hele poenget![]()
Jaaaaa, men jeg vil finne NÅMEN DU FINNER DET JO NÅR DU KJØPER NYTT![]()
Vafler!! Diggoooooooooooh!!! VAFFLER!!!!!!!!!!!!!!!!
jeg vil ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er godtoooooooooooh!!! VAFFLER!!!!!!!!!!!!!!!!
jeg vil ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehehe er du en vaffel magnet??Vafler!! DiggDet er alltid snakk om vafler her inne når eg stikk innom
![]()
Ja, må vere noko slikthehehe er du en vaffel magnet??
farlig godt!!!Det er godt![]()
hehehe! Men vafler er jo bare helt fantastisk!Ja, må vere noko slikt![]()
Ja er ikkje feil ting å ha magnetiske evner på dethehehe! Men vafler er jo bare helt fantastisk!
Har bestandig hørt det ikke skal være vondt, men har oppdaget nå at de blir bare værreKynnere er vel ikke vonde, det er bare når magen strammer seg?
Maserier er mer vonde og kommer kun om natten her.
Ja! Hørte mannen fra kjøkkenet i stad; "Er du sikker på at vi ikke skal doble oppskrifta?" Hahafarlig godt!!!