Her ble det jegergryte.I dag var det grilla biff med ris og masse god salat til![]()
Der da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ble det jegergryte.I dag var det grilla biff med ris og masse god salat til![]()
Der da?
JaSå vakkert!
Haha det er det ! Lo godt når jeg pakket ut av posenHuff da, det er veldig forskjell på de to!
Jeg ville aldri hatt barn med stor aldersforskjell, så jeg føler meg veldig heldig som har klart å få til drømmen min![]()
Og forresten mannen kom hjem fra butikken . Og jeg bare visste at det var noe som ikke kom til å stemme , og det var riktighadde skrevet sellerirot på listen , men fikk selleristang
![]()
haha
I dag var det grilla biff med ris og masse god salat til![]()
Der da?
Det hørtes bra utI dag var det grilla biff med ris og masse god salat til![]()
Der da?
Var det noe du skulle bruke i dag?Haha det er det ! Lo godt når jeg pakket ut av posen![]()
Det var 4 skoleår mellom meg og søster og det syntes jeg alltid var mye, spesielt i ungdomsårene.Jeg og har en drøm om tett aldersforskjell
Har det selv mellom meg og mine søsken, og kan er veldig fornøyd med det nå i voksen alder ihvertfall
Ungdomsalder og, var min søster og jeg ganske nære en periode. Mange gode minner fra da![]()
For noen middager dere har på en onsdag!Biff her og
Med poterbåter og grønnsaker stekt i ovnen![]()
Her ble det jegergryte.
Det var 4 skoleår mellom meg og søster og det syntes jeg alltid var mye, spesielt i ungdomsårene.
Ble med okse... Hadde det i fryseren, så da ble det det denne gangen.Nam. Det e godt. Med hjort eller?
Biff her og
Med poterbåter og grønnsaker stekt i ovnen![]()
For noen middager dere har på en onsdag!nam!
Hehe, sånn er detSkal det være mye er det bedre med en skikkelig attpåklatt kanskje?
Det er 2 år mellom meg og min søster og 11 mnd mellom de to igjen. Har fungert veldig bra for oss selv om jeg var lille drittungen på barneskole årahehe
Billig? De gangene vi har biff er det indrefilet, det er dyrtBiff er latmanns kost her i huset...billig og enkelt
Var veldig godt![]()
Det hørtes bra ut
Her ble det hjemmelagd moussaka i dag![]()
Hehe, sånn er deten må være det også
![]()
I morgen skal vi ha hjemmelagde fiskepinnerDet har eg bare spist en gang før. Men va veldig godt. Kommer bare aldri på det når en ikke pleier å spise det![]()
Gleder meg til i måren. Da skal vi ha kokt laks (kald) med potet og agurksalat til. Mmmmmm. Kan nesten ikkje venta.