Skravletråd :)

Jeg ville aldri hatt barn med stor aldersforskjell, så jeg føler meg veldig heldig som har klart å få til drømmen min:D

Jeg og har en drøm om tett aldersforskjell :)
Har det selv mellom meg og mine søsken, og kan er veldig fornøyd med det nå i voksen alder ihvertfall :)
Ungdomsalder og, var min søster og jeg ganske nære en periode. Mange gode minner fra da ;)

Og forresten mannen kom hjem fra butikken . Og jeg bare visste at det var noe som ikke kom til å stemme , og det var riktig :P hadde skrevet sellerirot på listen , men fikk selleristang :D :P haha

Så vel bare første ordet da ;)

Jeg og har en drøm om tett aldersforskjell :)
Har det selv mellom meg og mine søsken, og kan er veldig fornøyd med det nå i voksen alder ihvertfall :)
Ungdomsalder og, var min søster og jeg ganske nære en periode. Mange gode minner fra da ;)
Det var 4 skoleår mellom meg og søster og det syntes jeg alltid var mye, spesielt i ungdomsårene.

Det var 4 skoleår mellom meg og søster og det syntes jeg alltid var mye, spesielt i ungdomsårene.

Skal det være mye er det bedre med en skikkelig attpåklatt kanskje? ;)

Det er 2 år mellom meg og min søster og 11 mnd mellom de to igjen. Har fungert veldig bra for oss selv om jeg var lille drittungen på barneskole åra :p hehe

Skal det være mye er det bedre med en skikkelig attpåklatt kanskje? ;)

Det er 2 år mellom meg og min søster og 11 mnd mellom de to igjen. Har fungert veldig bra for oss selv om jeg var lille drittungen på barneskole åra :p hehe
Hehe, sånn er det:D en må være det også;)

Det hørtes bra ut:)
Her ble det hjemmelagd moussaka i dag:D

Det har eg bare spist en gang før. Men va veldig godt. Kommer bare aldri på det når en ikke pleier å spise det :)

Gleder meg til i måren. Da skal vi ha kokt laks (kald) med potet og agurksalat til. Mmmmmm. Kan nesten ikkje venta. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har eg bare spist en gang før. Men va veldig godt. Kommer bare aldri på det når en ikke pleier å spise det :)

Gleder meg til i måren. Da skal vi ha kokt laks (kald) med potet og agurksalat til. Mmmmmm. Kan nesten ikkje venta. :D

Sent from my iPhone using BV Forum
I morgen skal vi ha hjemmelagde fiskepinner:D

Back
Topp