Ja, det kan jeg tenke meg. De får nok mye glede av hverandre opp gjennomJa, det er det virkelig. Blir flott med to tette![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan jeg tenke meg. De får nok mye glede av hverandre opp gjennomJa, det er det virkelig. Blir flott med to tette![]()
Da må det være kryddersmør! Har du skrudd på ovnen enda eller blir det noe annet?Det er godt jamasse smør !
Også viser det seg at ikke alle varsler kommer på oppdateringslista mi. Egentlig litt juksJa er ikke så lett å holde følge![]()
Det krysser jeg virkelig fingrene for. Kommer nok til å være noen kranglehøner til tider ogsåJa, det kan jeg tenke meg. De får nok mye glede av hverandre opp gjennom![]()
Det er dårlig gjort detOgså viser det seg at ikke alle varsler kommer på oppdateringslista mi. Egentlig litt juks![]()
De lærer viktige ting av krangling også, så det gjør jo ingentingDet krysser jeg virkelig fingrene for. Kommer nok til å være noen kranglehøner til tider også![]()
Kø er sååå kjipt![]()
Så kjedelig med kø![]()
Ja, men det tror jeg skjer i alle søskenforhold til tiderDet krysser jeg virkelig fingrene for. Kommer nok til å være noen kranglehøner til tider også![]()
Har du kommet deg hjem nå eller?Kø e da værsta so e.
Sent from my iPhone using BV Forum
Usj. Det er jo ennå kjipere.Mhm. Og egentlig ikkje den veien eg sku. Men de som sku andre veien blokkerte for alle.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, tenke seg til! Det går ikke Ann altsåDet er dårlig gjort detda går man jo glipp av ting
![]()
Godt poeng. Gleder meg spesielt til den ene er 13 og den andre er 14De lærer viktige ting av krangling også, så det gjør jo ingenting![]()
Takk for at du sier det, for det mener jeg også. Har fått litt negativitet til at vi ønsker tette unger og det dem kommer med er krangling, men den utfordringen har jo alle. Ikke så lett hos noen venner av meg om dagen der den ene har begynt på skolen og har blitt flink til å argumentere mens den andre er 4 år og ikke skjønner det helt enda... Så utfordringer har man uansett...Ja, men det tror jeg skjer i alle søskenforhold til tider![]()
De får nok utrolig mye glede av hverandreGodt poeng. Gleder meg spesielt til den ene er 13 og den andre er 14![]()
Ser jaggu ut som om hunden i huset har fått sin 2 løpetid.![]()
Takk for at du sier det, for det mener jeg også. Har fått litt negativitet til at vi ønsker tette unger og det dem kommer med er krangling, men den utfordringen har jo alle. Ikke så lett hos noen venner av meg om dagen der den ene har begynt på skolen og har blitt flink til å argumentere mens den andre er 4 år og ikke skjønner det helt enda... Så utfordringer har man uansett...
Hun er jo babyen min ennåHunde babyer etterhvert?hehe