Skravletråd :)

Det krysser jeg virkelig fingrene for. Kommer nok til å være noen kranglehøner til tider også:rolleyes:
Ja, men det tror jeg skjer i alle søskenforhold til tider ;):p

Ja, men det tror jeg skjer i alle søskenforhold til tider ;):p
Takk for at du sier det, for det mener jeg også. Har fått litt negativitet til at vi ønsker tette unger og det dem kommer med er krangling, men den utfordringen har jo alle. Ikke så lett hos noen venner av meg om dagen der den ene har begynt på skolen og har blitt flink til å argumentere mens den andre er 4 år og ikke skjønner det helt enda... Så utfordringer har man uansett...

Takk for at du sier det, for det mener jeg også. Har fått litt negativitet til at vi ønsker tette unger og det dem kommer med er krangling, men den utfordringen har jo alle. Ikke så lett hos noen venner av meg om dagen der den ene har begynt på skolen og har blitt flink til å argumentere mens den andre er 4 år og ikke skjønner det helt enda... Så utfordringer har man uansett...

Helt enig med deg. Tror ikke det har så mye å si på aldersforskjellen i forhold til krangling. Søsken er og blir søsken, og konflikter vil nok oppstå uansett.
Tenker også at de vil få stor glede av hverandre ;)

Back
Topp