Det er det ingen tvil om!Ikke sant, og da er det jo naturlig at det blir yngstemann!! Hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det ingen tvil om!Ikke sant, og da er det jo naturlig at det blir yngstemann!! Hehe![]()
Ja, veldig lenge siden vi har hatt det her også. Må prøve å lage det oftere, i alle fall når det er sesong og jeg får tak i lammekjøttdeigDet har eg bare spist en gang før. Men va veldig godt. Kommer bare aldri på det når en ikke pleier å spise det![]()
Gleder meg til i måren. Da skal vi ha kokt laks (kald) med potet og agurksalat til. Mmmmmm. Kan nesten ikkje venta.
Sent from my iPhone using BV Forum
Billig? De gangene vi har biff er det indrefilet, det er dyrt![]()
Åh, nam nam! Jeg kommer gjerneSvigermor jobber på ks transport, som kjører for gilde, og har tilgang til butikken der
Så har får indrefilet til 80 kr kg osv innimellomskal be deg på biffmiddag når jeg har fått fylt opp igjen jeg
![]()
Da må det være kryddersmør! Har du skrudd på ovnen enda eller blir det noe annet?
Fin var den også. Bare å flytte inn detHer kommer bildet av den nye kosebuksa miDen er utrolig god, må passe på så jeg ikke flytter inn i den
![]()
Ble med okse... Hadde det i fryseren, så da ble det det denne gangen.
Det er så typisk. Du får værstefall lage deg en toast eller ostesmørbrød daHar ikke blitt noen mat... Får ta en brødskive litt senere![]()
Takk for detFin var den også. Bare å flytte inn det![]()
Heldiggris! Virkelig!Godt det og da. Pappa har skøte både hjort og elg no. Så mangen 100 kg kjøtt i frysen nomasse gode middaga fram over
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva skjer ?Jeg er så glad så glad!
Jeg er så glad så glad!
Her kommer bildet av den nye kosebuksa miDen er utrolig god, må passe på så jeg ikke flytter inn i den
![]()
Det skal være godt å komme hjemTakk for det
Kan flytte inn i den hjemme, men bruker den ikke på jobb![]()
Ja skulle lage fløtegratinerte poteter og sellerirotVar det noe du skulle bruke i dag?
Jeg er så sliten, så sliten! Det er bra du er glad. Regner med jeg snart finner ut hvorforJeg er så glad så glad!
Takk for detDen var finjeg flytter inn i slike bukser jeg! I hvertfall når jeg er hjemme
![]()