• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Høres ut som hektiske dager for deg. Her er det tilbake på jobb igjen i morgen også. Er vel bare å begynne nedtelling til jul snart nå ;) :p

Jaaaa... Jul :D skal ha super lang juleferie i år. Glede meg ekstremt :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaaaa... Jul :D skal ha super lang juleferie i år. Glede meg ekstremt :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, har begynt å glede meg skikkelig jeg også:D
Er jo lang ferie i år også:)

Vafler med nyrørt jordbær. Prøver å snu dagen litt. Yummy. Flott kveld hos dere?
Det så ut som en god kveldsmat:)
Her er jeg litt frossen og vurderer å legge meg tidlig.

Vafler med nyrørt jordbær. Prøver å snu dagen litt. Yummy. Flott kveld hos dere?

Å naaam! Nja, ligger nede i senga med en gjennomsvett 1åring oppå meg. Ho sovna, og våkna, og sovna, og våkna. Så nå ligger jeg her til jeg tørr å bevege meg. :p Dagen vært bedriten?

Er passelig trøtt selv. Så vurderer senga. Må bare spise litt. Så jeg ikke er kvalm når jeg legger meg.
Ja, ikke noe særlig å legge seg kvalm. Hadde ei som var våken mange timer i natt, og begynner å kjenne det nå.

Å naaam! Nja, ligger nede i senga med en gjennomsvett 1åring oppå meg. Ho sovna, og våkna, og sovna, og våkna. Så nå ligger jeg her til jeg tørr å bevege meg. :p Dagen vært bedriten?
Hørtes ut som et styr xD

Kroppen har vært bedriten. Hofta/bekknet har låst seg og dårlig sirkulasjon i høyrefoten, får så vondt. det går ut over hele kroppen.

Back
Topp