Skravletråd :)

Hørtes ut som et styr xD

Kroppen har vært bedriten. Hofta/bekknet har låst seg og dårlig sirkulasjon i høyrefoten, får så vondt. det går ut over hele kroppen.

Ja, også blir jeg jo så varm!! :p

Huffda, det hørtes ikke no særlig ut :/ Preggo? :p

Hihi, er det ein sånn stor plastboks med godteri? :P Ser ut som du kan kose deg ei stund;)

Jepp, fant ut at den var veldig grei å ha det i. Så slitsomt med den posen... også er det håndtak på lokket og greier :D

Full sukkerstopp? Skal dokke ha det lenge?
Eller ikke sånn 100 % stopp. Ettersom begge har bursdag på høsten og julebord kommer. Så er det lov da. Og det er jo sukker i noe mat uansett. Men vi skal ikke spise godis, drikke brus, kaker....altså ikke spise mat som er sukkerbomber.

Til tøtta er født. I desember en gang. Termin 23.12.

Jepp, fant ut at den var veldig grei å ha det i. Så slitsomt med den posen... også er det håndtak på lokket og greier :D
Så praktisk :-) Kanskje eg skal vurdere å putte non-stopen min oppi ein slik :p Syns også det er voldsomt upraktisk med posar... :P

Eller ikke sånn 100 % stopp. Ettersom begge har bursdag på høsten og julebord kommer. Så er det lov da. Og det er jo sukker i noe mat uansett. Men vi skal ikke spise godis, drikke brus, kaker....altså ikke spise mat som er sukkerbomber.

Til tøtta er født. I desember en gang. Termin 23.12.
Ikkje verst :-) All ære til dykk som klarer det!! Eg hadde aldri klart det:P

Ja, også blir jeg jo så varm!! :p

Huffda, det hørtes ikke no særlig ut :/ Preggo? :p
Du får ta deg en avkjølende dusj etterpå hvis du får lurt deg bort. Hvis ikke du å sovner snart da.

Mm, +pluss en dårlig kropp. Dårlig kombo. Men skal ikke klage, har klart meg greit. Bare siste innspurt nå. Jobbe ut november! Bare låsningen kunne løsne nå hadde det vært fint.

Du får ta deg en avkjølende dusj etterpå hvis du får lurt deg bort. Hvis ikke du å sovner snart da.

Mm, +pluss en dårlig kropp. Dårlig kombo. Men skal ikke klage, har klart meg greit. Bare siste innspurt nå. Jobbe ut november! Bare låsningen kunne løsne nå hadde det vært fint.

Kan ikke sovne! Må jo se klovn til kaffen :p

Ah, ja det går heller dårlig ofte.. Prøvd kiropraktor? :)

Back
Topp