Er ikkje det alltid enklast, uansett?Jepp! Legg skylda på noen andre![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikkje det alltid enklast, uansett?Jepp! Legg skylda på noen andre![]()
![]()
Er ikkje det alltid enklast, uansett?![]()
Ja mulig mine foreldre ikke gadd heller...heheikke vet jeg.
Har ihvertfall ikke noe liggende. Men høres veldig koselig ut da![]()
Høres ut som hektiske dager for deg. Her er det tilbake på jobb igjen i morgen også. Er vel bare å begynne nedtelling til jul snart nå![]()
![]()
Skal man ikke gjøre det da![]()
Er det jeg har lært hvertfall! Ta på deg alt det bra, skriv fra deg alt det andre.Hahah
![]()
Jepp! Legg skylda på noen andre![]()
![]()
Ja, har begynt å glede meg skikkelig jeg ogsåJaaaa... Julskal ha super lang juleferie i år. Glede meg ekstremt
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det så ut som en god kveldsmatVafler med nyrørt jordbær. Prøver å snu dagen litt. Yummy. Flott kveld hos dere?
Må jo det når vi ikke husker selv...haha
Pleier jo stort sett å være mannen sin skyld, så sikkert greit for han at jeg velger noen andre innimellom!!![]()
HerligVafler med nyrørt jordbær. Prøver å snu dagen litt. Yummy. Flott kveld hos dere?
Vafler med nyrørt jordbær. Prøver å snu dagen litt. Yummy. Flott kveld hos dere?
Er passelig trøtt selv. Så vurderer senga. Må bare spise litt. Så jeg ikke er kvalm når jeg legger meg.Det så ut som en god kveldsmat
Her er jeg litt frossen og vurderer å legge meg tidlig.
Ja, ikke noe særlig å legge seg kvalm. Hadde ei som var våken mange timer i natt, og begynner å kjenne det nå.Er passelig trøtt selv. Så vurderer senga. Må bare spise litt. Så jeg ikke er kvalm når jeg legger meg.
Takk, høres godt ut det å da. Her har vi skukkerstopp så sunne vafler uten sukker og jordbær. Det nermeste søtt jeg kommer.HerligElskar nyrørt jordbær
Kos deg!!
Her går det i non-stop og cola![]()
Full sukkerstopp? Skal dokke ha det lenge?Takk, høres godt ut det å da. Her har vi skukkerstopp så sunne vafler uten sukker og jordbær. Det nermeste søtt jeg kommer.
Hørtes ut som et styr xDÅ naaam! Nja, ligger nede i senga med en gjennomsvett 1åring oppå meg. Ho sovna, og våkna, og sovna, og våkna. Så nå ligger jeg her til jeg tørr å bevege meg.Dagen vært bedriten?
Mange timer faktisk. Ikke tatt deg en middagslur?Ja, ikke noe særlig å legge seg kvalm. Hadde ei som var våken mange timer i natt, og begynner å kjenne det nå.