Igjen tusen takkNy oppdatering 18.29 Vis vedlegget 82713Vis vedlegget 82714Vis vedlegget 82715Vis vedlegget 82716Vis vedlegget 82717Vis vedlegget 82718
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Igjen tusen takkNy oppdatering 18.29 Vis vedlegget 82713Vis vedlegget 82714Vis vedlegget 82715Vis vedlegget 82716Vis vedlegget 82717Vis vedlegget 82718
Hehe, møkka klubb. Høres ikke bra ut! Håper det letter seg litt for deg snart.Usjliker ikke denne klubben altså!
Her er det kvalme, halsbrann og svimmelhettenkte å prøve meg på ett knekkebrød
![]()
Det høres jo veldig vellykket ut! Gøy med akryt for noe du har jobbet med. Er jo ikke værdens artigste ting å renske potet.TakkBare vente på den er lyst ut nå først
Veldig. Pappa sa han foretrakk mine komler over biff anyday såHaha
Så gøy, ei bok betyr liksom så mye. Husker hvor glad jeg var i mi.Var veldig stasHan var stolt som en hane!!
Ja, en veldig viktig bokSå gøy, ei bok betyr liksom så mye. Husker hvor glad jeg var i mi.
Ok, kos dereJa, en veldig viktig bok
Vi skal lese den nå på senga![]()
Er 6 sesonger og ei idiotisk avslutning :/Den serien haddejeg helt glemt. Fikk aldri sett de siste sesongene..
Har sett 2 sesonger men så sluttet jeg å se av en eller annen grunnLost har jeg aldri sett. Du må se bones. Nettopp fullført hele serien![]()
Slutten ødela altHelt enig, jeg elsker serien. Men fytti katta hvor sur jeg ble av slutten. Er så lenge siden at eet ligger lengst bak i hodet nå xD.
Bokstavligtalt ALT!Slutten ødela alt![]()
Rykket opp en plass gittNy oppdatering 18.29 Vis vedlegget 82713Vis vedlegget 82714Vis vedlegget 82715Vis vedlegget 82716Vis vedlegget 82717Vis vedlegget 82718
Liker det jeg leserEr sjef for postbud. Jeg er i dag postbud daOg tusen takk for gode støttende ord!
Tror søren jeg skal prøve meg jeg
![]()
Takk for oppdateringNy oppdatering 18.29 Vis vedlegget 82713Vis vedlegget 82714Vis vedlegget 82715Vis vedlegget 82716Vis vedlegget 82717Vis vedlegget 82718
Å det må du! Jeg følger med på den amerikanske nå. Det kommer ny episode hver torsdag!Har sett 2 sesonger men så sluttet jeg å se av en eller annen grunnSpørs om jeg må fortsette på den.
Rykket opp en plass gitt![]()
Takk for oppdatering
Holder plassen enda, tross lite skravling![]()
Må stå på og skravle mer du nå daDu gjor vist det![]()