Skravletråd :)

Spørr her også jeg. Hvor mye hadde dere tatt for å strikke en mariusgenser? Voksen str. Hjelper ikke si material+arbeid til meg, for jeg aner ikke hva det koster :D :D :D

Så flink du er da :D her blir det bare rester fra igår , lasagne :) så kommer mann og barn hjem igjen fra hytten i kveld :D
Takk :D Lager vel komle en gang i året da :p Satser jo hvert år på komle hos mamma. Men hu var treg i år :o Da må man ta saken i egne hender :p

God dag damer;) Et lite pusterom på jobben,tar en ekstravakt;) Ferdig 15.00 og da er det hjem til fiskeboller;)

Spørr her også jeg. Hvor mye hadde dere tatt for å strikke en mariusgenser? Voksen str. Hjelper ikke si material+arbeid til meg, for jeg aner ikke hva det koster :D :D :D
Tja, mellom 12-1500kr. Kommer ann på størrelsen. Gå opp en hundrelapp for hver str?

Jeg strikket Marius genser til mannen, og garnet kom vel da på rundt 1000 kr, så jeg tenker rundt 1500-2000 faktisk ;)
Er mye jobb med en genser.

Veldig gøy også;)
Savner det,og er klar for stor mage igjen:D

Og jeg har så lyst å få vite hvordan det er :)
Gleder meg til å gå gravid første gang, selv om jeg er forberedt på at det kan bli slitsomt og :D

Jo da, men nå kom han hjem kl 19, og ungene lagde et HELVETE før leggetid, det fikk han ta seg av for jeg gikk og la meg med en gang han kom inn døren.
Han fikk lagt dem, og jeg hører nå at han tar ut av oppvaskmaskinen ;) Tror han tok hintet. Hørte også han fikk en telefon av kompisen som lurte på om han skulle bli med ut, men han svarte "tror ikke det passer idag". Hehe!
Haha...da har han nok tatt hintet, ja:p
Det var jo på sin plass;)

God morgen! Ja, det er søndag. Men jeg er lys våken! Sovet godt. Tent litt lys og fyrt i ovnen. Gleder meg bare til hunden gidder å våkne og komme ned å se. Hun elsker fyr i ovnen. Årets første. Gadd ikke slå på varmepumpen. Er ikke så kaldt egentlig, men hadde så lyst å fyre litt! Høstkos! Ønsker dere en flott morgen. Hva er deres planer for dagen?
Det så utrolig koselig ut:D

Back
Topp