Skravletråd :)

Skravlehøne :D bare halvparten jeg

Har vært ganske rolig de siste dagene da :p hehe
Halvparten er ikke dårlig det heller. Ligger veldig godt an med det ;)

Veldig lite nå. Men tåka kom skikkelig nå.

Huff, tåka er ilke noe koselig den heller :(
Her er det bare grått og trust nå, men det hølja tidligere. Skikkelig høst ihvertfall.
Kjenner det ikke gjør meg noe at vofsen ikke vil ut heller :D

Huff, tåka er ilke noe koselig den heller :(
Her er det bare grått og trust nå, men det hølja tidligere. Skikkelig høst ihvertfall.
Kjenner det ikke gjør meg noe at vofsen ikke vil ut heller :D
Er så vanlig med tåke her. Vi bor såpass høyt oppe at som regel blir det eventyrlig. Mens nå... så ser jeg bare de nærmeste naboene.

Er så vanlig med tåke her. Vi bor såpass høyt oppe at som regel blir det eventyrlig. Mens nå... så ser jeg bare de nærmeste naboene.

Får håpe det letner utover dagen da ;)

Da er kjøttet på kok. Alt av kålhode og gulrøtter kappa opp. Poteter klare for å blandes med mel og bli komler. Huset så å si rengjort innimellom. Unger oppe og leker i fred og ro mens jeg løper overalt. Jeg er lei av å skrelle og lei av å rydde nå.

Gjerne begynne dekke bordet nå da.... Så var det også klart liksom :p Fremdeles 2.5 t ca til middag ja :D

Da er kjøttet på kok. Alt av kålhode og gulrøtter kappa opp. Poteter klare for å blandes med mel og bli komler. Huset så å si rengjort innimellom. Unger oppe og leker i fred og ro mens jeg løper overalt. Jeg er lei av å skrelle og lei av å rydde nå.

Gjerne begynne dekke bordet nå da.... Så var det også klart liksom :p Fremdeles 2.5 t ca til middag ja :D
Så flink du er da :D her blir det bare rester fra igår , lasagne :) så kommer mann og barn hjem igjen fra hytten i kveld :D

Back
Topp