Heheher er det blå himmel og sol
![]()
her også!!!
jeg gir opp! Tror jeg går i fødsel nå om jeg blåser hardere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heheher er det blå himmel og sol
![]()
3000 innlegg5 innlegg siden forrige oppdatering ja...tar det litt rolig i dag
Tipper vel 3000 på neste regner jeg med![]()
Nei da må du nesten gi opp ja. Takk for at du prøvde hvertfallher også!!!
jeg gir opp! Tror jeg går i fødsel nå om jeg blåser hardere.![]()
Veldig lite nå. Men tåka kom skikkelig nå.Haha, regner det fortsatt hos deg eller?
Her ligger han godt til rette mellom beina mine på sofaen![]()
Skravlehønebare halvparten jeg
Veldig lite nå. Men tåka kom skikkelig nå.
Er så vanlig med tåke her. Vi bor såpass høyt oppe at som regel blir det eventyrlig. Mens nå... så ser jeg bare de nærmeste naboene.Huff, tåka er ilke noe koselig den heller
Her er det bare grått og trust nå, men det hølja tidligere. Skikkelig høst ihvertfall.
Kjenner det ikke gjør meg noe at vofsen ikke vil ut heller![]()
Det er alltid like kjekt , eller ikke! Tviler ikke på at mannen og jenten vår glemmer regntøyet hennes på hytten idag jegDet regner.. Støvlene og utebuksen til poden ligger på skolen..
5 innlegg siden forrige oppdatering ja...tar det litt rolig i dag
Tipper vel 3000 på neste regner jeg med![]()
Er så vanlig med tåke her. Vi bor såpass høyt oppe at som regel blir det eventyrlig. Mens nå... så ser jeg bare de nærmeste naboene.
Tåke kan være koselig det ogsåEr så vanlig med tåke her. Vi bor såpass høyt oppe at som regel blir det eventyrlig. Mens nå... så ser jeg bare de nærmeste naboene.
Har egentlig alltid hatt to sett men ikke i år. Det var i grunn litt dumtDet er alltid like kjekt , eller ikke! Tviler ikke på at mannen og jenten vår glemmer regntøyet hennes på hytten idag jeg![]()
Har pleid å ha det vi og, men har ikke helt sett poenget med det nå når hun er 9 år .Har egentlig alltid hatt to sett men ikke i år. Det var i grunn litt dumt
Nei da må du nesten gi opp ja. Takk for at du prøvde hvertfall![]()
Når har du termin?
Vet aldriTermin er om 6 uker så er jo litt tid ennå![]()
Min er 8 år, hn burde vel strengt tatt hatt det men nå er det snrt vinter så da gidder jeg ikke kjøpe inn.Har pleid å ha det vi og, men har ikke helt sett poenget med det nå når hun er 9 år .![]()
Så flink du er daDa er kjøttet på kok. Alt av kålhode og gulrøtter kappa opp. Poteter klare for å blandes med mel og bli komler. Huset så å si rengjort innimellom. Unger oppe og leker i fred og ro mens jeg løper overalt. Jeg er lei av å skrelle og lei av å rydde nå.
Gjerne begynne dekke bordet nå da.... Så var det også klart liksomFremdeles 2.5 t ca til middag ja
![]()
Var fort gjort. Borte nå, ser ut som sola titter fram.Får håpe det letner utover dagen da![]()