Vet aldriHehe . Jeg fødte jo 5 uker før sist
![]()
Hehe, jeg har aldri født før termin (eller etter). Begge mine er født på termin så tror nok denne også kommer rundt den tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet aldriHehe . Jeg fødte jo 5 uker før sist
![]()
Oj. Flinke og pliktoppfyllende allerede fra de kommer til verden de daHehe, jeg har aldri født før termin (eller etter). Begge mine er født på termin så tror nok denne også kommer rundt den tiden![]()
Tja, de er punktlige hvertfall om ikke annetOj. Flinke og pliktoppfyllende allerede fra de kommer til verden de daHehe
Tja, mellom 12-1500kr. Kommer ann på størrelsen. Gå opp en hundrelapp for hver str?Spørr her også jeg. Hvor mye hadde dere tatt for å strikke en mariusgenser? Voksen str. Hjelper ikke si material+arbeid til meg, for jeg aner ikke hva det koster![]()
![]()
![]()
TakkSå flink du er daher blir det bare rester fra igår , lasagne
så kommer mann og barn hjem igjen fra hytten i kveld
![]()
Du får si fra om du får tid/lyst til og treffes da![]()
Jeg også har vært roligHar vært ganske rolig de siste dagene dahehe
Halvparten er ikke dårlig det heller. Ligger veldig godt an med det![]()
Ja, de kjeder seg ganske fort og jeg sliter litt med å aktivisere dem med den store magen :/
Spørr her også jeg. Hvor mye hadde dere tatt for å strikke en mariusgenser? Voksen str. Hjelper ikke si material+arbeid til meg, for jeg aner ikke hva det koster![]()
![]()
![]()
Tja, mellom 12-1500kr. Kommer ann på størrelsen. Gå opp en hundrelapp for hver str?
Det har jeg lyst til vettuKjekt å treffe nye mennesker
Håper vi har kule på magen begge to da
![]()
Det hadde vært gøy å vagge litthehe
Gratulerer til niesen dinNiesen min har bursdag.
Så nydelig
Veldig gøy også
Savner det,og er klar for stor mage igjen![]()
Haha...da har han nok tatt hintet, jaJo da, men nå kom han hjem kl 19, og ungene lagde et HELVETE før leggetid, det fikk han ta seg av for jeg gikk og la meg med en gang han kom inn døren.
Han fikk lagt dem, og jeg hører nå at han tar ut av oppvaskmaskinenTror han tok hintet. Hørte også han fikk en telefon av kompisen som lurte på om han skulle bli med ut, men han svarte "tror ikke det passer idag". Hehe!
Jada, var tidlig oppe, men fikk ikke vært herGod morgen![]()
Noen som er tidlig opp her?
Det så utrolig koselig utGod morgen! Ja, det er søndag. Men jeg er lys våken! Sovet godt. Tent litt lys og fyrt i ovnen. Gleder meg bare til hunden gidder å våkne og komme ned å se. Hun elsker fyr i ovnen. Årets første. Gadd ikke slå på varmepumpen. Er ikke så kaldt egentlig, men hadde så lyst å fyre litt! Høstkos! Ønsker dere en flott morgen. Hva er deres planer for dagen?
Huff, ser den...Mannen er mye vekke? Hvor langt er du på vei nå da?![]()