Skravletråd :)

Han er 8 år:) Det er jeg som vingler altså:)
Okei. Skjønner den. Synes det var vanskelig nok å kjøpe til ei på 1 1/2. Første vintersko og alt:eek::p

Håper du slipper driten igjen.
Jeg merka jo ikke noe til det annet at jeg ble sendt fra jm - time og rett på sykehuset for å legges inn:eek: blir litt stressa da ja:p man er liksom nok stressa fra før under 4 uker før termin med nr 1 liksom.

Merka ikke så mye jeg heller. Ble sendt rett fra legen til sykehuset med høyt BT og ble lagt inn. Satt i gang dagen før termin med første.

Andre kom selv på termin. Jeg hadde fått permisjon for å dra hjem for så å komme igjen etter helgen. Riene startet rett etter jeg kom hjem :P

Denne gangen ligger mini foreløpig i tverrleie så får litt oppfølging pga det. Fortsetter det så blir det KS :P

Som meg du da sånn noenlunde :)

Ble satt igang med nr1 pga sf, men var jo i uke 34+6 da. Så var litt tidlig. Men fikk ikke sf med nr 2. Men hadde dato for igangsetting, men fødselen starta av seg selv 3 dager før (39) :D

Oi, det var jo tidlig! Alt gikk bra?

Mine begge har kommet på termindagen utrolig nok.

Oi, det var jo tidlig! Alt gikk bra?

Mine begge har kommet på termindagen utrolig nok.
Ja. Bare trøbbel med spisinga. Så tok to uker med sonde før hu lærte å ta pupp skikkelig :) Så lange dager på prematuravdelinga da ;) Men ellers har det gått supert. Hu er i dag 8.5 år :D

Jeg blir sprø av å skulle velge vintersko til poden!
E ikkje lett det der. Men hvis du vil ligge litt penger i det vil eg anbefale ecco på det sterkeste. Utrolig fornøyd med de på begge ungene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja. Om vi ikke inviterer en gang i blant, tror jeg ikke de orker invitere oss heller hele tiden :p Mamma har spist mer hos meg enn pappa da, men det er jo fordi pappa er langtransportsjåfør. Så han er ofte borte når vi inviterer :p Han gleda seg veldig nå hvertfall :D
Det er sant, man blir ikke invitert selv om man ikke inviterer:D
Så flott at det passet for pappan din denne gangen! Kjører han på utlandet?:)

Det er sant, man blir ikke invitert selv om man ikke inviterer:D
Så flott at det passet for pappan din denne gangen! Kjører han på utlandet?:)
Nei. Som regel mellom Rogaland og opp til Nord Norge. Så borte så å si hele ukene :D

Back
Topp