Skravletråd :)

Kjenner meg igjen. Er fryktelig hormonell selv for tiden. Nærmer seg november nå og jeg trenger å kunne få satt meg ned på sofaen en gang i blant å få pustet ut. Ungene sover ikke natten rundt heller så er jo mye våken pga dem. Han reiser mye med jobben, og når han er hjemme så føler jeg at jeg ikke kan lenke han fast til huset heller. Men nå sendte han melding og sa han var på vei hjem så han har tydeligvis litt samvittighet som funker ;)
Når i desember har du termin?
Oi! Det må jeg si :) kanskje han fikk tenkt litt....
17. er termin. Satser på ei uke før :p hvis det ikke blir sf denne gangen også da. Kunne tenkt meg normal fødsel. Selv om det langt ifra trenger å være bedre...
Åsså holder vi på å skal flytte i tillegg. Så tida går den :)

Oi! Det må jeg si :) kanskje han fikk tenkt litt....
17. er termin. Satser på ei uke før :p hvis det ikke blir sf denne gangen også da. Kunne tenkt meg normal fødsel. Selv om det langt ifra trenger å være bedre...
Åsså holder vi på å skal flytte i tillegg. Så tida går den :)

Sv.firgiftning er noe herk. Slitt med det på slutten begge gangene selv. Blitt satt i gang første gangen, fikk igangsettingnsdato andre gangen men fødselen startet 3 dager før av seg selv.
Får se hvor langt jeg kommer denne gangen. Har termin 28. nov så kan fint bli desemberbaby og ;)

Sv.firgiftning er noe herk. Slitt med det på slutten begge gangene selv. Blitt satt i gang første gangen, fikk igangsettingnsdato andre gangen men fødselen startet 3 dager før av seg selv.
Får se hvor langt jeg kommer denne gangen. Har termin 28. nov så kan fint bli desemberbaby og ;)
Som meg du da sånn noenlunde :)

Ble satt igang med nr1 pga sf, men var jo i uke 34+6 da. Så var litt tidlig. Men fikk ikke sf med nr 2. Men hadde dato for igangsetting, men fødselen starta av seg selv 3 dager før (39) :D

Haha, kan ikke tenke meg det blir mange edru i Råde i kveld heller :p

Men at de faktisk kommer til Råde!!! :o helt utrolig at de gidder :p ifjor var Satyricon på alkoholfritt arrangement :rolleyes: (ikke kjempefan, mem alkoholfritt???) Og Leningrad Cowboys.
Helt utrolig at det kommer såpass store band hit ;)
Er gøy de tar seg tid til småplasser også da :D Vi hadde Stage Dolls og Dorian her i sommer. Det var festlig da ja :D Vi er også en veldig liten plass :D
Kos deg om du går ut!

Endelig kommet i gang med dagens middag:)

Håper du slipper driten igjen.
Jeg merka jo ikke noe til det annet at jeg ble sendt fra jm - time og rett på sykehuset for å legges inn:eek: blir litt stressa da ja:p man er liksom nok stressa fra før under 4 uker før termin med nr 1 liksom.

Sulten her også, så jeg gleder meg:)
Hva står på menyen i dag?
Potetbåter, svin indrefilet, grønnsaksgreier som er stekt og bernaise.
Dere da?

Potetbåter, svin indrefilet, grønnsaksgreier som er stekt og bernaise.
Dere da?
Hørtes godt ut det da:)Her blir det biff, peppersaus og hvitløksgratinerte poteter:)

Hørtes godt ut det da:)Her blir det biff, peppersaus og hvitløksgratinerte poteter:)
Mmmm, godt det også :) kunne tenkt meg fløtegratinerte og rødvinssaus, men det får bli en annen gang :p

Jeg blir sprø av å skulle velge vintersko til poden!
Har kjøpt viking cherrox med ullfor inni. Finner jeg ikke noe i tillegg får det bli vinterskoene for dette året. Alt sånt vinterutstyr er helt pyton!

Back
Topp