Skravletråd :)

Jeg orket rett og slett ikke. Er for sliten til noen diskusjon
Men jeg burde nok ha sagt noe. Mulig jeg setter kofferten hans utenfor døren når han kommer hjem idag. Heldigvis har han ikke rukket å pakke ut ennå så jeg slipper å pakke den for han hehe
Haha:D det kan du gjøre. Spørs om han tar hintet. Han er jo mann....

Har fått gjort litt da ;)
1. November er ikke sååå lenge til. Hehe
Koselig med besøk vel? ;)

Her skal vi til svigerinne og spise pizza. Er parkfestival i helga, så fåe se om jeg orker å stikke snuta innom Stage Dolls... hadde vært gøy når det først skjer noe her :confused:
Joda, det er lenge til :) veldig fornøyd med gaven da. Var hos mamma igår å skulle skjære opp løk.... Så irriterende! Så da kjøpte jeg mac-knivsett hos Kitch'n som jeg iallefall er veldig fornøyd med :) hadde superflaks med at det var medlemstilbud også :)
Bestandig artig når det skjer noe på ellers rolige plasser. Men hvis du ikke er i form så er det kanskje ok å legge seg tidlig.. Du skal kanskje på jobb mandag også?

Kan ikke for det :p Innimellom blir jeg frista også da :o Helg er helg haha :p
Ja, jeg tåler det jeg altså;) greit med litt inspirasjon også noen ganger:)

Hehe, tror jeg kunne trengt deg her med det temperamentet. Det hadde nok satt mannen på plass :P
Har hatt noen sånne runder selv her i hus... Men vi har kun 1 unge da. Og han er aldri borte 3 uker.
Nå er han i Danmark med jobb og kommer hjem imorgen. For å si det sånn, han har ingenting utenfor døren å gjøre etter han kommer hjem! :p da får han isåfall ta med seg ungen.
Nå kommer jo nr2 i desember og jeg er fryktelig bekymret for at det ikke skal bli noen bedring etter det...
Men er fryktelig hormonell for tida, så blir jeg sint har jeg bare lyst til å hylgrine. Så nå er det best og bare holde igjen nebbet egentlig :p

Joda, det er lenge til :) veldig fornøyd med gaven da. Var hos mamma igår å skulle skjære opp løk.... Så irriterende! Så da kjøpte jeg mac-knivsett hos Kitch'n som jeg iallefall er veldig fornøyd med :) hadde superflaks med at det var medlemstilbud også :)
Bestandig artig når det skjer noe på ellers rolige plasser. Men hvis du ikke er i form så er det kanskje ok å legge seg tidlig.. Du skal kanskje på jobb mandag også?

Syns ikke det er så lenge til bursdagen min den 3. jeg... :p haha

Mac erd fin, men Victory er bedre (eller hva den heter:p ) hehe ;)

Planen er jobb på mandag ja, også er det bursdag i morgen :(
Vil gjerne legge meg tidlig, men så er jo Stage Dolls i Råde da... :confused::oops:

Syns ikke det er så lenge til bursdagen min den 3. jeg... :p haha

Mac erd fin, men Victory er bedre (eller hva den heter:p ) hehe ;)

Planen er jobb på mandag ja, også er det bursdag i morgen :(
Vil gjerne legge meg tidlig, men så er jo Stage Dolls i Råde da... :confused::oops:
Usikker på om jeg har testa den. Så da er mac-en bra nok for meg :p gubben lager uansett mer mat så..

Da syns jeg du skal dra på Stage Dolls:) frem med pilsen!

Usikker på om jeg har testa den. Så da er mac-en bra nok for meg :p gubben lager uansett mer mat så..

Da syns jeg du skal dra på Stage Dolls:) frem med pilsen!

Gubben er flink til å lage mat her og. Han som har kjøpt knivene, jeg kjøper verktøy. ..:p haha
Kjekt med slike menn da :) som lager mat :D

Har allerede tatt en pils, så får vi se om jeg sovner....:confused:

Gubben er flink til å lage mat her og. Han som har kjøpt knivene, jeg kjøper verktøy. ..:p haha
Kjekt med slike menn da :) som lager mat :D

Har allerede tatt en pils, så får vi se om jeg sovner....:confused:
Du må ikke sovne nei!!

Har hatt noen sånne runder selv her i hus... Men vi har kun 1 unge da. Og han er aldri borte 3 uker.
Nå er han i Danmark med jobb og kommer hjem imorgen. For å si det sånn, han har ingenting utenfor døren å gjøre etter han kommer hjem! :p da får han isåfall ta med seg ungen.
Nå kommer jo nr2 i desember og jeg er fryktelig bekymret for at det ikke skal bli noen bedring etter det...
Men er fryktelig hormonell for tida, så blir jeg sint har jeg bare lyst til å hylgrine. Så nå er det best og bare holde igjen nebbet egentlig :p

Kjenner meg igjen. Er fryktelig hormonell selv for tiden. Nærmer seg november nå og jeg trenger å kunne få satt meg ned på sofaen en gang i blant å få pustet ut. Ungene sover ikke natten rundt heller så er jo mye våken pga dem. Han reiser mye med jobben, og når han er hjemme så føler jeg at jeg ikke kan lenke han fast til huset heller. Men nå sendte han melding og sa han var på vei hjem så han har tydeligvis litt samvittighet som funker ;)
Når i desember har du termin?

Back
Topp