Er helt greit det. Målet var å holde seg på topp 30 for min delNeidadet er ikke noe artig! Føler jeg har stjelt plassen din
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt greit det. Målet var å holde seg på topp 30 for min delNeidadet er ikke noe artig! Føler jeg har stjelt plassen din
![]()
Alt for lenge siden vi har spist det, så måtte bare slå til med det i dagPokker det hørtes godt ut!
Han er 8 årSå kjedelig
Hvor gammel er han?
Mitt mål også. Kan vel egentlig bare slutte å skravleEr helt greit det. Målet var å holde seg på topp 30 for min del![]()
Okei. Skjønner den. Synes det var vanskelig nok å kjøpe til ei på 1 1/2. Første vintersko og altHan er 8 årDet er jeg som vingler altså
![]()
Tror jeg lett vi kan gjøreMitt mål også. Kan vel egentlig bare slutte å skravle![]()
Ikke slutte helt kanskje?Mitt mål også. Kan vel egentlig bare slutte å skravle![]()
Håper du slipper driten igjen.
Jeg merka jo ikke noe til det annet at jeg ble sendt fra jm - time og rett på sykehuset for å legges innblir litt stressa da ja
man er liksom nok stressa fra før under 4 uker før termin med nr 1 liksom.
Som meg du da sånn noenlunde![]()
Ble satt igang med nr1 pga sf, men var jo i uke 34+6 da. Så var litt tidlig. Men fikk ikke sf med nr 2. Men hadde dato for igangsetting, men fødselen starta av seg selv 3 dager før (39)![]()
Ja. Bare trøbbel med spisinga. Så tok to uker med sonde før hu lærte å ta pupp skikkeligOi, det var jo tidlig! Alt gikk bra?
Mine begge har kommet på termindagen utrolig nok.
E ikkje lett det der. Men hvis du vil ligge litt penger i det vil eg anbefale ecco på det sterkeste. Utrolig fornøyd med de på begge ungeneJeg blir sprø av å skulle velge vintersko til poden!
Å der hadde jeg endelig bestemt meg så da var skoa i boks.
Æsj....så utrolig kjedeligSå bra da
Ganske utladet her ja
Men har sååå lyst å dra på konsert med Stage Dolls :/
Så koselig daWoop woop! Det er ikke værst! Stiller gjerne opp om du vil være tøff igjen jeg![]()
Vi skal I kirken i morgen for å motta 4 års bokaHva skjer i helga da jenter ?
Det er sant, man blir ikke invitert selv om man ikke invitererJa. Om vi ikke inviterer en gang i blant, tror jeg ikke de orker invitere oss heller hele tidenMamma har spist mer hos meg enn pappa da, men det er jo fordi pappa er langtransportsjåfør. Så han er ofte borte når vi inviterer
Han gleda seg veldig nå hvertfall
![]()
Nei. Som regel mellom Rogaland og opp til Nord Norge. Så borte så å si hele ukeneDet er sant, man blir ikke invitert selv om man ikke inviterer
Så flott at det passet for pappan din denne gangen! Kjører han på utlandet?![]()