Skravletråd :)

Min plan er å lade batteriene :) og gjøre litt husarbeid , noe jeg gjør hver dag så og si :P

Dine planer da?

Ikke lett å lade batteriene her altså. Kjennes ikke ut som jeg har sovet på et par uker :p haha

Blitt spurt om vi vil bli med på konsert, som hadde vært kjempegøy, men utifra formen min nå så ser det ut somdet går veldig dårlig... :confused:

Ja du vet, når jeg er aleine hjemme må det utnyttes :D Hehe
Rundstykker er jo en veldig bra frokost det og :)

Så du skal ha det for deg selv ja ? :p haha
Fine rundstykker da...så din frokost så bedre ut ;) hehe
Men det er godt med rundstykker ja :D

Ikke lett å lade batteriene her altså. Kjennes ikke ut som jeg har sovet på et par uker :p haha

Blitt spurt om vi vil bli med på konsert, som hadde vært kjempegøy, men utifra formen min nå så ser det ut somdet går veldig dårlig... :confused:
Nei er gjerne ikke lett med små barn i huset .
Hvilke konsert da? Jeg har sååå lyst å gå på julekonserten til Kurt Nilsen , men er jo midt på den tiden babyen kommer :(

Nei er gjerne ikke lett med små barn i huset .
Hvilke konsert da? Jeg har sååå lyst å gå på julekonserten til Kurt Nilsen , men er jo midt på den tiden babyen kommer :(

Er parkfestival her i helgen og har egentlig veldig lyst til å sjekke det ut.
Stage Dolls kl 9 ikveld ;)

Ååh . Høres gøy ut :D men dumt at formen ikke er bra ennå da :(

Hadde vært kjempegøy.
Var innom der i fjor, men kom ikke inn på konserten fordi de mente jeg var for full :oops:
Hadde trent i 5 timer, tatt meg 4 øl, og løpt frem og tilbake minibanken fordi jeg var sent ute...haha :p

Er jo ikke forkjøla lenger da heldigvis :) men er jo helt tom for energi :o slitsomme greier :(
Spennende å se hvordan det blir med jobb igjen..hehe

God ettermiddag:D
Skal straks følge eldste i bursdag.. Så skal vi en tur til mamma i nabohuset for min bror og samboer og sønn er på besøk der:D
Du da??

Gøy med bursdag da :)
Og koselig med besøk ;)
Har de blitt friske igjen?

Ser ut som det ikke blir så mye gøy her i dag :p

Back
Topp