ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Tusen takkSå hærlig da
Flink du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSå hærlig da
Flink du![]()
JodaTrodde det var pga hull i ei tann og jeg hadde aldri borra før. Kom meg til tannlege i mai og borra. Men det var jo ikke hulltanna... Det var jo betennelse rundt visdomstanna
![]()
Tusen takklager ikke flere av den for å si det sånn
![]()
Skjønner ikke poenget jeg heller!Ja. Hva er poenget med visdomstennene liksom?Har bare to nå da. Ei er ikke kommet. Ei er trukket pga betennelse i den. Og den ene er fullt ute og siste er ikke kommet helt ut og gjør livet mitt til ett lite helvete innimellom
Shiten altså!
Jeg faller og fallerKlar for ein ny oppdatering jenter? Her kommer enVis vedlegget 82525Vis vedlegget 82526Vis vedlegget 82527Vis vedlegget 82528Vis vedlegget 82529
Sent from my iPhone using BV Forum
Så søøøt! Flink du er
Sååå søt den var
Smertestillende funker ikke særlig på meg uansett og rar så lite som mulig av det. Spesielt nå... Det går helt fint altså! Værst når jeg våkner men så går det seg litt tilbetennelse rundt visdomstanna har jeg hatt, helt forferdelig! Jeg fikk heldigvis trekke den med engang, men skjønner at du må vente. Men ingen medisin du kan ta for å lindre snerten da?
Skjønner ikke poenget jeg heller!
Har trekt to og to er fult ute.
Jeg liker mønster, men guuud kor kjedelig den var, og jeg skjønte ikke alltid oppskriftenHvorfor ikke? Er jo såå gøy med mønster
Står den i barneheftet eller?
Så søøøt! Flink du er![]()
Tusen takk dere toSååå søt den var![]()
Okei, skjønner. Bra det går seg til iløpet av dagen daSmertestillende funker ikke særlig på meg uansett og rar så lite som mulig av det. Spesielt nå... Det går helt fint altså! Værst når jeg våkner men så går det seg litt til![]()
Dumme tannlegen ville ikke... ArgLike greit å kvitte seg med alle egentlig...hehe
Jeg liker mønster, men guuud kor kjedelig den var, og jeg skjønte ikke alltid oppskriften![]()
Jeg vet ikke, jeg har Marius strikkeboken![]()
Haha, så søt daMå bare flire litt...
Søskenbarna til Ronja var her isted, 6 og 8 år. Så lekte de mor, hund og barnså måtte hunden (Ronja) og Søstra (6år) legge seg.
Jeg syns det ble fryktelig stilt og syntes det var rart at Ronja bare lå der under dyna i senga si...
Ikke så rart, for hun sovna faktisk på ordentlig![]()
Kjekt å bruke opp det ogsåTusen takk dere toden ble lagd av restegarn faktisk
![]()
Dumme tannlegen ville ikke... Arg
Jeg faller og fallermå skravle meg opp igjen neste uke!
Nei det var ikke ptoblem med de, men synes hun kunne trekt den i samma slengen hun holdt påHvorfor ikke? Ingen problem med de?![]()