Skravletråd :)

Joda:) Trodde det var pga hull i ei tann og jeg hadde aldri borra før. Kom meg til tannlege i mai og borra. Men det var jo ikke hulltanna... Det var jo betennelse rundt visdomstanna:eek:
:o betennelse rundt visdomstanna har jeg hatt, helt forferdelig! Jeg fikk heldigvis trekke den med engang, men skjønner at du må vente. Men ingen medisin du kan ta for å lindre snerten da?

Ja. Hva er poenget med visdomstennene liksom? :o Har bare to nå da. Ei er ikke kommet. Ei er trukket pga betennelse i den. Og den ene er fullt ute og siste er ikke kommet helt ut og gjør livet mitt til ett lite helvete innimellom :p Shiten altså!
Skjønner ikke poenget jeg heller!
Har trekt to og to er fult ute.

:o betennelse rundt visdomstanna har jeg hatt, helt forferdelig! Jeg fikk heldigvis trekke den med engang, men skjønner at du må vente. Men ingen medisin du kan ta for å lindre snerten da?
Smertestillende funker ikke særlig på meg uansett og rar så lite som mulig av det. Spesielt nå... Det går helt fint altså! Værst når jeg våkner men så går det seg litt til :)

Må bare flire litt...
Søskenbarna til Ronja var her isted, 6 og 8 år. Så lekte de mor, hund og barn :D så måtte hunden (Ronja) og Søstra (6år) legge seg.
Jeg syns det ble fryktelig stilt og syntes det var rart at Ronja bare lå der under dyna i senga si...
Ikke så rart, for hun sovna faktisk på ordentlig :D

Jeg liker mønster, men guuud kor kjedelig den var, og jeg skjønte ikke alltid oppskriften :P

Jeg vet ikke, jeg har Marius strikkeboken :)

Ok ;)
Enig i at den er litt kjedelig egentlig. Tar lang tid før man kommer til mønsteret og :p

Må bare flire litt...
Søskenbarna til Ronja var her isted, 6 og 8 år. Så lekte de mor, hund og barn :D så måtte hunden (Ronja) og Søstra (6år) legge seg.
Jeg syns det ble fryktelig stilt og syntes det var rart at Ronja bare lå der under dyna i senga si...
Ikke så rart, for hun sovna faktisk på ordentlig :D
Haha, så søt da :D

Back
Topp