ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Er vel borti 12 timer her en veiDet er ikke en liten tur her heller... 3 timer en vei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel borti 12 timer her en veiDet er ikke en liten tur her heller... 3 timer en vei![]()
Da har du nok fått det nye som ikke reagerer på noe. Det er jo bra.
KJipt om det hadde begynt å smelte i leggen![]()
Kos dereFår gå ut en tur med ungene. Titter innom igjen i kveld![]()
Haha. Ja.ville vært kjipt å hatt det stående i journalen sin![]()
Hunden er ikke like glad i det nei, men hun bryr seg ikke sånn kjempe mye hellerLiker hunden det og? Her er det blå himmel![]()
Får gå ut en tur med ungene. Titter innom igjen i kveld![]()
Er vel borti 12 timer her en veihvertfall 10.
Hunden er ikke like glad i det nei, men hun bryr seg ikke sånn kjempe mye hellervant til mye bråk etter renoveringen av huset
![]()
Ikke sant. Har jo så lystOi, da har jeg ikke orket!![]()
Er sikkert noe i det. At jeg er så rolig selv. Leer ikke en muskel når det slår til liksom . Så da ser jo hun det, og tenker sikkert at da er det ikke farligTrygt sammen med "mamma" og kanskje?![]()
UffNoen tips mot forkjølelse? Har gått i ca 2-3 uker nå!!!! Trur jeg blir gal!vil ha tilbake lukte og smakssansen min
![]()
Noen tips mot forkjølelse? Har gått i ca 2-3 uker nå!!!! Trur jeg blir gal!vil ha tilbake lukte og smakssansen min
![]()
HahaInnbilt graviditet kanskje da...
Eller bare syk i hodet og vil ha MASSE strøm![]()
Er sikkert noe i det. At jeg er så rolig selv. Leer ikke en muskel når det slår til liksom . Så da ser jo hun det, og tenker sikkert at da er det ikke farlig![]()
Syntes ikke saltvann hjelper noe i det hele tatt jegSaltvannsoppløsning fikk jeg beskjed om av legen
Både gurgle og i nesa...
Har ikke testet det da
JaTror nok de merker sånt veldig godt![]()
Syntes ikke saltvann hjelper noe i det hele tatt jegde gangene jeg har prøvd det har det hvertfall ikke det .
Oj.. Hehe. Rå hvitløk ? Tygger du det?Skal visst taes ganske ofte. Mange ganger om dagen. 1liter vann og 1 ts salt
Jeg pleier å spise rå hvitløk da... Løsner opp litt akkurat da ihvertfall![]()