Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min plan er å lade batterieneGod ettermiddag alle
Noen som har noen spennende planer i dag da?![]()
Ja du vet, når jeg er aleine hjemme må det utnyttesTusen takk
Det så da ut som en skikkelig snadderfrokost..
Her ble det rundstykker![]()
Min plan er å lade batterieneog gjøre litt husarbeid , noe jeg gjør hver dag så og si
![]()
Dine planer da?
Ja du vet, når jeg er aleine hjemme må det utnyttesHehe
Rundstykker er jo en veldig bra frokost det og![]()
Nei er gjerne ikke lett med små barn i huset .Ikke lett å lade batteriene her altså. Kjennes ikke ut som jeg har sovet på et par ukerhaha
Blitt spurt om vi vil bli med på konsert, som hadde vært kjempegøy, men utifra formen min nå så ser det ut somdet går veldig dårlig...![]()
Veldig koselig å få til slike møterJeg møtte en gjeng med aleneforeldre i 2008, det var helt supert.
Det har jeg faktisk aldri smaktHar invitert mine foreldre på komle i morgenGud så mye arbeid. Men oooh! så godt !
![]()
Komle/kompe/raspeball. Men uten sånn ekkel kjøttdott i midten![]()
Min skulle egentlig være middagen min igår, men jeg gadd ikke å lage. Så da lagde jeg det bare til frokost idagSå du skal ha det for deg selv ja ?haha
Fine rundstykker da...så din frokost så bedre uthehe
Men det er godt med rundstykker ja![]()
Nei er gjerne ikke lett med små barn i huset .
Hvilke konsert da? Jeg har sååå lyst å gå på julekonserten til Kurt Nilsen , men er jo midt på den tiden babyen kommer![]()
Ååh . Høres gøy utEr parkfestival her i helgen og har egentlig veldig lyst til å sjekke det ut.
Stage Dolls kl 9 ikveld![]()
Kjipt med tåkeNei, det er så tåke. Og nå er det bursdag allikevel.
God ettermiddagGod ettermiddag alle
Noen som har noen spennende planer i dag da?![]()
Guri, du er flink til å kose deg
Må jo det også innimellomDet har jeg faktisk aldri smakt
Snill du er som inviterer til middag!
Ååh . Høres gøy utmen dumt at formen ikke er bra ennå da
![]()
God ettermiddag
Skal straks følge eldste i bursdag.. Så skal vi en tur til mamma i nabohuset for min bror og samboer og sønn er på besøk der
Du da??
HihiGuri, du er flink til å kose deg![]()