Skravletråd :)

Selvsagt :P Men må innrømme jeg ikke ville høre særlig på minsta 0540 i dag morges :P Jeg la meg 0130 så :P Men youtube og Timmytid fikset meg 30 min ekstra :P

Nei da ble det ikke mange timene :confused:
Men regner med dere hadde det koselig da? ;)

God morgen alle. Håper dere har sovet godt til tross for uværet her og der ;)

Ha en flott fredag :D
God morgon til deg og:-) her slapp me unna uveret. Håper ikkje det betyr at det er på veg hit i dag :S

Nei da ble det ikke mange timene :confused:
Men regner med dere hadde det koselig da? ;)
Hadde det kjempekoselig. Prat om alt og ingenting før mannen hennes begynte å prøve å dra hu i seng :P Hahaha! Jeg bare satt å himla med øyene i lag med søstra hennes :P Men en dusj i dag vekka meg da :D Nå regner jeg med svigermor snart kommer og henter oss :)
Ha en fin dag i dag alle sammen :)

Ser den. Når vi får bedre nett snart så blir det sikkert streaming her også :)

Vet du hvor høy hastighet dere får eller? Og hva dere har nå?
Vi hadde 2mb der vi bodde før og gikk til 25 da vil flyttet :)
Stooor forskjell ;)

God morgen alle sammen. Håper dere får en fin fredag :)

God morgen :)
Syns det er veldig koselig av deg å stikke innom og følge med og komme med påminnelser innimellom :)
Håper du får en flott fredag selv og en god helg ;)

Stooor forskjell ;)
Det må ha vært stor forskjell ja. Aner ikke hva vi har jeg, men vi har det beste av det vi kan ha fra Telenor...Sånn går det når mannen jobber innen IT

Mistet bare en gang jeg, før frøkna kom i fjor sommer. Denne gangen gikk det heldigvis bra. 28+1 i dag.

Håper jeg er som deg der :)
Har IKKE lyst å miste en gang til...

Elsker å trene styrke. Men når det blir for langt å gå 15 min til senteret og jeg ligger på sofaen med kynnere resten av dagen, står jeg over. Men det er hat! Trodde jeg skulle få trent denne gangen, men ser ut som jeg må vente til Jan/feb :rolleyes: men da skal det blir godt å komme igang. Spesielt med melkespreng og hele pakka :p
Hehe, gleder meg til å få en annen kropp. Klare å puste og slippe vondt. Men har holdt meg i ro nå å da har ikke bekkenet plaget meg. Så velger ro. Får ta det til neste år.

Stooor forskjell ;)
Vi har 20 ett eller annet nå tror jeg og får 100 eller noe :eek: gubben som fikser, han får noe dekt gjennom jobb så da kan vi ha supernett :p

God morgen! Her er det ikke uvær :D
Ha en flott dag du også!
God morgon til deg og:-) her slapp me unna uveret. Håper ikkje det betyr at det er på veg hit i dag :S

Bra dere slapp unna ;)
Var ikke så ille her egentlig. Så en del blinking men hørte ikke så mye til Tor :)
Syns det er litt gøy jeg da.hehe.
Elsket været i 2010 bortsett fra alle trærne som raste her og der...

Da er gubben i Danmark og blir borte til søndag. Så får vi se hva jeg og jenta finner på.
Bør vel strengt tatt begynne å pakke litt stæsj. Sortere kjøkken, hva skal vi ha og hva skal kastes. Jippi...

Hadde det kjempekoselig. Prat om alt og ingenting før mannen hennes begynte å prøve å dra hu i seng :P Hahaha! Jeg bare satt å himla med øyene i lag med søstra hennes :P Men en dusj i dag vekka meg da :D Nå regner jeg med svigermor snart kommer og henter oss :)
Ha en fin dag i dag alle sammen :)

Hehe, 3 mot 1 kan vel ikke være så lett? :p
Dere får kose dere masse i dag da, og slappe av i kveld ;)

Back
Topp