>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
UsjOg i natt spydde minstemann igjenspyr bare på nettene han...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UsjOg i natt spydde minstemann igjenspyr bare på nettene han...
![]()
SelvsagtMen må innrømme jeg ikke ville høre særlig på minsta 0540 i dag morges
Jeg la meg 0130 så
Men youtube og Timmytid fikset meg 30 min ekstra
![]()
God morgen! Her er det ikke uværGod morgen alle. Håper dere har sovet godt til tross for uværet her og der
Ha en flott fredag![]()
God morgon til deg ogGod morgen alle. Håper dere har sovet godt til tross for uværet her og der
Ha en flott fredag![]()
Hadde det kjempekoselig. Prat om alt og ingenting før mannen hennes begynte å prøve å dra hu i sengNei da ble det ikke mange timene
Men regner med dere hadde det koselig da?![]()
Det var skikkelig med lyn og torden. Ikke helt normalt i oktober. Og her regnet det ikke engang, var bare bråk.God morgen alle. Håper dere har sovet godt til tross for uværet her og der
Ha en flott fredag![]()
Og i natt spydde minstemann igjenspyr bare på nettene han...
![]()
Ser den. Når vi får bedre nett snart så blir det sikkert streaming her også![]()
God morgen alle sammen. Håper dere får en fin fredag![]()
Det må ha vært stor forskjell ja. Aner ikke hva vi har jeg, men vi har det beste av det vi kan ha fra Telenor...Sånn går det når mannen jobber innen ITVet du hvor høy hastighet dere får eller? Og hva dere har nå?
Vi hadde 2mb der vi bodde før og gikk til 25 da vil flyttet
Stooor forskjell![]()
Mistet bare en gang jeg, før frøkna kom i fjor sommer. Denne gangen gikk det heldigvis bra. 28+1 i dag.
God morgen, TamaraGod morgen alle sammen. Håper dere får en fin fredag![]()
Hehe, gleder meg til å få en annen kropp. Klare å puste og slippe vondt. Men har holdt meg i ro nå å da har ikke bekkenet plaget meg. Så velger ro. Får ta det til neste år.Elsker å trene styrke. Men når det blir for langt å gå 15 min til senteret og jeg ligger på sofaen med kynnere resten av dagen, står jeg over. Men det er hat! Trodde jeg skulle få trent denne gangen, men ser ut som jeg må vente til Jan/febmen da skal det blir godt å komme igang. Spesielt med melkespreng og hele pakka
![]()
Det skal du ikke heller, det har jeg bestemt! Holder med en, om man først må, liksom!Håper jeg er som deg der
Har IKKE lyst å miste en gang til...
Vi har 20 ett eller annet nå tror jeg og får 100 eller noeVet du hvor høy hastighet dere får eller? Og hva dere har nå?
Vi hadde 2mb der vi bodde før og gikk til 25 da vil flyttet
Stooor forskjell![]()
Jeg har aldri mistet, men svigerinnen min mistet 3 ganger, 2 av de ganske langt ut i svangerskapet. Å se henne gå gjennom det var fryktelig.Håper jeg er som deg der
Har IKKE lyst å miste en gang til...
God morgen! Her er det ikke uvær
Ha en flott dag du også!
God morgon til deg ogher slapp me unna uveret. Håper ikkje det betyr at det er på veg hit i dag :S
Hadde det kjempekoselig. Prat om alt og ingenting før mannen hennes begynte å prøve å dra hu i sengHahaha! Jeg bare satt å himla med øyene i lag med søstra hennes
Men en dusj i dag vekka meg da
Nå regner jeg med svigermor snart kommer og henter oss
Ha en fin dag i dag alle sammen![]()