Uff...håper du har fått hvile ut i nattEr invitert til ei venninne egentlig, men tror jeg muligens heller sier nei i dag. Jeg er så forbanna trøtt kjenner jeg.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff...håper du har fått hvile ut i nattEr invitert til ei venninne egentlig, men tror jeg muligens heller sier nei i dag. Jeg er så forbanna trøtt kjenner jeg.![]()
Nei, det er litt kult å skille seg utVil ikke være som alle andre jeg se...hihi
Og hva i all verden er det???Oh neste uke starter gift ved første blikk
Og i natt spydde minstemann igjenHøres fornuftig ut å begrense det![]()
Ja jeg sendte det over fjorden til deg for å skremme tanta!
Nei jenter.. Nå er det jeg som trekker meg tilbake å sier god natt.. Sverige i morgen tidlig..
Så god natt å skravles i morgen![]()
Ja, da får man bare skjerpe seg når det gjelder god morgen og god nattEr vel flere som driver og sanker innlegg jaIallfall så fremstår det slik for meg.
Du kan multiquoteDet er mer hensiktsmessig
Fin presisering fra moderatorskravletråd er skravletråd, men kanskje greit å tenke over hva man skriver
![]()
Ser den. Når vi får bedre nett snart så blir det sikkert streaming her ogsåFungerer jo med en gang å streame.alt ligger jo klart. Så dessuten da kom det nye regler om nedlasting. Så er vi mer forsiktige etter det.
Det er klart.Man får ihvertfall veldig god samvittighet![]()
Ja, nettet er jo vesentlig.Ser den. Når vi får bedre nett snart så blir det sikkert streaming her også![]()
Spent på hva han overrasket med?Mannen overrasket herJaggu ikke værst en torsdags kveld
![]()
Elsker å trene styrke. Men når det blir for langt å gå 15 min til senteret og jeg ligger på sofaen med kynnere resten av dagen, står jeg over. Men det er hat! Trodde jeg skulle få trent denne gangen, men ser ut som jeg må vente til Jan/febHer elsker jeg å trene og turer, men har ikke en kropp som strekker til. Såblir opp å ned perioder. Ja og nå som gravid ikke sjans xD
Mistet bare en gang jeg, før frøkna kom i fjor sommer. Denne gangen gikk det heldigvis bra. 28+1 i dag.Ja, håper det. Veldig tøft. Mistet 2 ganger. Så kom heldigvis verdens beste gutt![]()
Cerazette ja.
Krysser fingrene for det jeg også.Håper det er samme pris da![]()
http://www.tvnorge.no/programmer/gift-ved-f-rste-blikkOg hva i all verden er det???
Å nei så utrolig kjipt, stakkars lille. Krysser fingrene for at neste natt blir spyfriOg i natt spydde minstemann igjenspyr bare på nettene han...
![]()
Nje, jeg endte med å gå til huUff...håper du har fått hvile ut i natt![]()
Hm, så rart! Håper han kommer seg snart. Du får gi han lett mat, selv om det ser ut som har er på vei til å bli bedre...Og i natt spydde minstemann igjenspyr bare på nettene han...
![]()