Skravletråd :)

Nei jenter.. Nå er det jeg som trekker meg tilbake å sier god natt.. Sverige i morgen tidlig..
Så god natt å skravles i morgen :-)

Hvor da? Jeg skal og til sverige :D

Er vel flere som driver og sanker innlegg ja :) Iallfall så fremstår det slik for meg.

Du kan multiquote :) Det er mer hensiktsmessig :)

Fin presisering fra moderator :) skravletråd er skravletråd, men kanskje greit å tenke over hva man skriver :)
Ja, da får man bare skjerpe seg når det gjelder god morgen og god natt:D
God morgen forresten:p
Men pjatt må man nesten tåle i en skravletråd så lenge man unngår : haha, helt enig, ikke sant osv...:)

Fungerer jo med en gang å streame.alt ligger jo klart. Så dessuten da kom det nye regler om nedlasting. Så er vi mer forsiktige etter det.
Ser den. Når vi får bedre nett snart så blir det sikkert streaming her også :)

Her elsker jeg å trene og turer, men har ikke en kropp som strekker til. Såblir opp å ned perioder. Ja og nå som gravid ikke sjans xD
Elsker å trene styrke. Men når det blir for langt å gå 15 min til senteret og jeg ligger på sofaen med kynnere resten av dagen, står jeg over. Men det er hat! Trodde jeg skulle få trent denne gangen, men ser ut som jeg må vente til Jan/feb :rolleyes: men da skal det blir godt å komme igang. Spesielt med melkespreng og hele pakka :p

God morgen alle. Håper dere har sovet godt til tross for uværet her og der ;)

Ha en flott fredag :D

Uff...håper du har fått hvile ut i natt:)
Nje, jeg endte med å gå til hu :P Og kom hjem rett før 0130 da :P Nå snart til byen med unger og svigermor for kos :)

Back
Topp