Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så ekkelt!
Det enkle (kjedlige) er ofte det besteDet er jo kjedelig![]()
NattaNatta jentersov godt
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Stjel tskjorta og parfymen til nabon.. Da hjelper detDet er jo kjedelig![]()
HahahaStjel tskjorta og parfymen til nabon.. Da hjelper det![]()
Fungerer jo med en gang å streame.alt ligger jo klart. Så dessuten da kom det nye regler om nedlasting. Så er vi mer forsiktige etter det.Tar jo bare 5 min å laste ned da![]()
Her elsker jeg å trene og turer, men har ikke en kropp som strekker til. Såblir opp å ned perioder. Ja og nå som gravid ikke sjans xDJeg var superflink. Så ble jeg gravid...nå klarer jeg ikke gå til treningssenteret engang.
Stjel tskjorta og parfymen til nabon.. Da hjelper det![]()
Herregud, det ee så latterlig. Jeg er livredd for lyn og torden. Sånn ekstremt. Stivner, skjelver og i dag kommer tårene ut også. Er nesten flaut og veldig ekkelt å ikke ha kontroll på kroppen.
Har slått ned to skikkelig kraftige her nå i sted. Får ikke sove.
Følte meg passelig flatklemt i sted. Mann som holdt veldig godt rundt meg siden jeg var så redd. En hund som brukte meg som hodepute og wn spinnvill baby i magen son presset alle veier.
Hørtes / virket som at den siste var rett utenfor. Alt ristet skikkelig ig det ble mørkt en liten stund. Alle gater i nærheten var mørke.
Hvorfor være så teit?
skal prøve å sove lengre.
Må være det. Og at vi vekker dem. Var i alle fall full fart her. Men samtidig litt godt å tebke på noe annet. Og at selv om jeg var redd å hadde hun det bra. Mannen min begynner på jobb kl 5. Så han dro på jobb heller tidligere, da han ikke fikk sove. Av hysteriet mitt xD når ting gav seg. Fikk du sove etter på? Jeg lå våken til alle fall 4... 4 alarmer ringte før jeg klarte å våkne. Helt ødelagt nåDu er ikke teit!! Sånn var det her også. Bortsett fra at jeg ikke hadde noen å klamre meg fast til.
Vurderte sterkt å vekke en av ungene :/
Mini i magen var spinnvill! Mon tro om babyer merker at mor er vettskremt?
Tusen takkDet hørtes skikkelig koselig ut, kos deg på bytur![]()
SelvsagtSå lenge du klarer det så. Tror jeg hadde krepert jeg...haha
God natt og kos deg i SverigeNei jenter.. Nå er det jeg som trekker meg tilbake å sier god natt.. Sverige i morgen tidlig..
Så god natt å skravles i morgen![]()
Poenget for de fleste var at det holder å si det engangSkjønner ikke helt den der regelen altså . Men det jeg skjønner ennå mindre er faktisk de som klager på at det blir sagt god natt og god morgen . Trodde det var en normal ting å si . Det er det hvertfall her i huset.
God nattasov godt .
Dere drar tidlig altså.Tusen takkNå er vi klare og venter bare på svigermor hvertfall
Enda 30 minutter til hu kommer da
![]()
Veldig, men det er fordi svigermor skal først innom en rask tur tannlegen i byen. Så dermed sitter jeg alene med 3 barnDere drar tidlig altså.![]()
Man får ihvertfall veldig god samvittighetMan merker fort på hva koppen liker. Skulle ønske jeg var like flink.