Skravletråd :)

Nei jenter.. Nå er det jeg som trekker meg tilbake å sier god natt.. Sverige i morgen tidlig..
Så god natt å skravles i morgen :-)

Natta jenter ;) sov godt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud, det ee så latterlig. Jeg er livredd for lyn og torden. Sånn ekstremt. Stivner, skjelver og i dag kommer tårene ut også. Er nesten flaut og veldig ekkelt å ikke ha kontroll på kroppen.

Har slått ned to skikkelig kraftige her nå i sted. Får ikke sove.

Følte meg passelig flatklemt i sted. Mann som holdt veldig godt rundt meg siden jeg var så redd. En hund som brukte meg som hodepute og wn spinnvill baby i magen son presset alle veier.

Hørtes / virket som at den siste var rett utenfor. Alt ristet skikkelig ig det ble mørkt en liten stund. Alle gater i nærheten var mørke.

Hvorfor være så teit?

:( skal prøve å sove lengre.

Herregud, det ee så latterlig. Jeg er livredd for lyn og torden. Sånn ekstremt. Stivner, skjelver og i dag kommer tårene ut også. Er nesten flaut og veldig ekkelt å ikke ha kontroll på kroppen.

Har slått ned to skikkelig kraftige her nå i sted. Får ikke sove.

Følte meg passelig flatklemt i sted. Mann som holdt veldig godt rundt meg siden jeg var så redd. En hund som brukte meg som hodepute og wn spinnvill baby i magen son presset alle veier.

Hørtes / virket som at den siste var rett utenfor. Alt ristet skikkelig ig det ble mørkt en liten stund. Alle gater i nærheten var mørke.

Hvorfor være så teit?

:( skal prøve å sove lengre.

Du er ikke teit!! Sånn var det her også. Bortsett fra at jeg ikke hadde noen å klamre meg fast til.
Vurderte sterkt å vekke en av ungene :/
Mini i magen var spinnvill! Mon tro om babyer merker at mor er vettskremt?

Du er ikke teit!! Sånn var det her også. Bortsett fra at jeg ikke hadde noen å klamre meg fast til.
Vurderte sterkt å vekke en av ungene :/
Mini i magen var spinnvill! Mon tro om babyer merker at mor er vettskremt?
Må være det. Og at vi vekker dem. Var i alle fall full fart her. Men samtidig litt godt å tebke på noe annet. Og at selv om jeg var redd å hadde hun det bra. Mannen min begynner på jobb kl 5. Så han dro på jobb heller tidligere, da han ikke fikk sove. Av hysteriet mitt xD når ting gav seg. Fikk du sove etter på? Jeg lå våken til alle fall 4... 4 alarmer ringte før jeg klarte å våkne. Helt ødelagt nå

Nei jenter.. Nå er det jeg som trekker meg tilbake å sier god natt.. Sverige i morgen tidlig..
Så god natt å skravles i morgen :)
God natt og kos deg i Sverige :)
Hvorfor står det i signaturen din Keiserinne 2014? Har du flere jeg ikke vet om? Er vel 2010 det burde stå? :P

Skjønner ikke helt den der regelen altså . Men det jeg skjønner ennå mindre er faktisk de som klager på at det blir sagt god natt og god morgen . Trodde det var en normal ting å si . Det er det hvertfall her i huset.
God natta :) sov godt .
Poenget for de fleste var at det holder å si det engang:) Nå synes jeg i grunn dette begynner å bli latterlig. Som admin sa,det er spamming å si det mange ganger , vi må klare å holde oss til reglene..

Back
Topp