Skravletråd :)

Gidder ikke sånne one nights opplegg. Så derfor har det ikke blitt noe etter eg og bf gikk fra hverandre. Og det va i sept i fjord :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Okei, viste ikke at du er singel. Så skjønner at du ikke orker det

Hvilken hund vil du ha? :)

Vel, det er jeg faktisk ikke helt sikkert på:P Jeg har alltid likt papillon, men hvordan de er med barn aner jeg ikke.
Ellers har naboen 2 border collie, og de er kjempe flott rase syns jeg. Og siden veslegutt liker nabohundene så godt, så kanskje det da:P

Boller hørtes digg ut:D
Du bor i Bergen du også?;)

Veldig fin. Vi har tilbrakt mesteparten av dagen ute. Plukket en del pærer og epler. Fått montert husken til veslegutt, så den har blitt flittig brukt i dag:D Nå er det snart på tide å sette i gang med middag :)
Så bra :D kjekt å tilbringe sånne dager ute. Her må jeg innrømme at vi ikke har det. Formen er ikke helt der om dagen .
Bor rett utenfor :)

Vel, det er jeg faktisk ikke helt sikkert på:P Jeg har alltid likt papillon, men hvordan de er med barn aner jeg ikke.
Ellers har naboen 2 border collie, og de er kjempe flott rase syns jeg. Og siden veslegutt liker nabohundene så godt, så kanskje det da:P

Staff er en super hund ❤️

Ja, no såg eg alt bare hopa seg opp her. Fikk nesten litt småpanikk :p så då måtte eg bare få det gjort :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, var flink i helga så jeg utsetter det noen dager nå ^^ skal på hytta i morgen, da mister jeg mange innlegg :o

Back
Topp