• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Noen gutter i nabolaget, de vil ikke ta nei for ett nei når det gjerne ikke passer for oss at de kommer hit. Da ringer de helst på 5 ganger etter hverandre for å spørre om det samme om igjen og om igjen. Litt slitsomt og irriterende.
Som i at du lukker døra så ringer de på igjen?

Nei du gjør vel ikke det du! Men jeg har altså det, er en grunn til at jeg ikke var her midt på dagen på lørdag, eller omtrent ikke første dagene forrige uke;)
Hihi regner med du skjønner at jeg tuller med deg :D har jo et liv til tider jeg også ;)

Første perioden er det rolig, da ligger de i bilstol eller babysetet på handlevogna. Bare rugger litt på vogna liksom frem og tilbake. Innimellom uten barnet også, for man kommer inn i en vane :P
Så kommer perioden de vil sitte selv, og helst ta alt de ser og kaste oppi, evnt sutte på hjørnene :P
Så kommer tiden hvor de skal gå med babyhandlevogna selv. Man styrer de inn i riktig retning, men fremdeles løper de i fra oss en annen retning og bort til smågodtet og på alltid mystisk vis flyr inn i kjeften på de :P I denne her kommer også gjerne ordet NEI, og ett barn som legger seg ned på magen og hyler infernalsk og slår henda i gulvet... :P Innimellom blir man sur og tar ungen under armen og går i bilen og kjører hjem. Leverer ungen til pappan og sier "HER! Jeg handler alene!!" :P Evnt tar man ungen og setter i sin egen handlevogn og prøver å si "Hyyyyyyyyyysj da lille venn. Vil du ha en slikkepinne? Da må du være rolig, vi er i butikken!" :P

Må bare si det, at etter å ha kjørt vår unge hjem en gang, var hu allerede da mye bedre å ha med i butikken :P

Så kommer perioden hvor de faktisk går med handlevogna og følger noenlunde etter deg. Fremdeles hiver de småting oppi. Men for all del. Når ungen kaster banan og smoothie oppi, skal jeg heller betale det :P

Mye å se frem til :D
Ohhh hoi :p jaja nei men får en spennende tid framover leser jeg :p

Back
Topp