Skjønte det ltså men bare måtteHihi regner med du skjønner at jeg tuller med deghar jo et liv til tider jeg også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte det ltså men bare måtteHihi regner med du skjønner at jeg tuller med deghar jo et liv til tider jeg også
![]()
Orker ikke den sjokoladen i melka jegJaså liker jeg ikke ren melk, så da må det litt sjokoladepulver oppi gitt!
HihiEtter alt bollesnakket deres her inne , så holder jeg nå på å lage bolledeigog det på en mandag!! Flaks at det er høstferie
![]()
Vi har også sol daOg blå himmel
Bare veldig mye vind haha
Ah okai, da skjønner jeg, trodde de ventet litt før de kom tilbake igjen jeg.Ja, og jeg driver gjerne med middag også. Så må jo gå frem og tilbake hele tiden da. Og de hører ikke på når eldste sier det ikke passer akkurat nå.
Hihi ja kanskje vi skal lage enSkulle vært gitt ut en BV bok ang skravletrådene her![]()
Vi har dn slik i nabolaget her! Utrolig irriterende!!Ja, og jeg driver gjerne med middag også. Så må jo gå frem og tilbake hele tiden da. Og de hører ikke på når eldste sier det ikke passer akkurat nå.
Deilig! Sol og blå himmel er det her også![]()
Søren daJa vi fårse, hun skal jobbe natt idag så trur ikke jeg får det idag![]()
Bv's store bok om svadaHihi ja kanskje vi skal lage en![]()
Ja det er det nokHihi jaMeeeen eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dddddddddddddddddddddddddddddddddddaaaaa koooooooooselig også
*kremt* Tastaturet hang seg..... U see it?
At du i det hele tatt finner tid til å fikse hår og trynet er imponerende!Ja å det går jo ikke når dere skravler sånn![]()
holder jo på å fikser trynet og håret nå, siden vi skal til svigers
Joda må ikke gi opp nå![]()
Måtte pressisere at du liksom har et livSkjønte det ltså men bare måtte![]()
Jeg hadde ikke takket nei til sjokolade ved siden av hellerOrker ikke den sjokoladen i melka jegså blir ren melk, og en ordentlig sjokolade ved siden av
![]()
Tusen takkVi hadde sterk vind hinn dagen... Så vi har vel sendt den nedover til deg
Sent from my iPhone using BV Forum
Men innerst inne er hun bare snill daom hun kommer til deg så tar hun nok med seg et godt humør og vil ha kaffe
![]()
Alt fra mensen til vannbakelsBv's store bok om svada![]()
Herlig stratos i dagJeg hadde ikke takket nei til sjokolade ved siden av heller![]()
Helt korrektJa det er det nokviss ikke har man jo ikke villet ha barn
![]()