Neeeei med isbiterI mitt tilfelle, fremdeles uten isbiter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeeei med isbiterI mitt tilfelle, fremdeles uten isbiter![]()
Deilig! Sol og blå himmel er det her også
Joda må ikke gi opp nåDu ligg jo sikkert 150 forran meg no på neste oppdateringhar ikke sjangs
Sent from my iPhone using BV Forum
Som i at du lukker døra så ringer de på igjen?Noen gutter i nabolaget, de vil ikke ta nei for ett nei når det gjerne ikke passer for oss at de kommer hit. Da ringer de helst på 5 ganger etter hverandre for å spørre om det samme om igjen og om igjen. Litt slitsomt og irriterende.
Men innerst inne er hun bare snill daHun kan ihvertfall lett finne det ut side hun vet navnet mitt
Også er det vel bare 30 min - å kjøre![]()
Her hjelper det mot halsbrannen , derfor jeg drikker detHva er greia med Oboy??
Alle skal jo ha det!
Hihi regner med du skjønner at jeg tuller med degNei du gjør vel ikke det du! Men jeg har altså det, er en grunn til at jeg ikke var her midt på dagen på lørdag, eller omtrent ikke første dagene forrige uke![]()
Ja, også må du jo bort fra denne siden litt også!Herregud hvor slitsom det er![]()
Usj. Jeg hadde og blitt irritert da !!Noen gutter i nabolaget, de vil ikke ta nei for ett nei når det gjerne ikke passer for oss at de kommer hit. Da ringer de helst på 5 ganger etter hverandre for å spørre om det samme om igjen og om igjen. Litt slitsomt og irriterende.
Melk er syrenøytraliserende, så hjelper mot halsbrann ja.Her hjelper det mot halsbrannen , derfor jeg drikker det![]()
Ja, syns det ogsåHahah men jeg skjønner deg godt jeg! Lov til å bli irritert når de ikke vil forstå
Hahah ! NEINeeeei med isbiter![]()
Ohhh hoiFørste perioden er det rolig, da ligger de i bilstol eller babysetet på handlevogna. Bare rugger litt på vogna liksom frem og tilbake. Innimellom uten barnet også, for man kommer inn i en vane
Så kommer perioden de vil sitte selv, og helst ta alt de ser og kaste oppi, evnt sutte på hjørnene
Så kommer tiden hvor de skal gå med babyhandlevogna selv. Man styrer de inn i riktig retning, men fremdeles løper de i fra oss en annen retning og bort til smågodtet og på alltid mystisk vis flyr inn i kjeften på deI denne her kommer også gjerne ordet NEI, og ett barn som legger seg ned på magen og hyler infernalsk og slår henda i gulvet...
Innimellom blir man sur og tar ungen under armen og går i bilen og kjører hjem. Leverer ungen til pappan og sier "HER! Jeg handler alene!!"
Evnt tar man ungen og setter i sin egen handlevogn og prøver å si "Hyyyyyyyyyysj da lille venn. Vil du ha en slikkepinne? Da må du være rolig, vi er i butikken!"
Må bare si det, at etter å ha kjørt vår unge hjem en gang, var hu allerede da mye bedre å ha med i butikken
Så kommer perioden hvor de faktisk går med handlevogna og følger noenlunde etter deg. Fremdeles hiver de småting oppi. Men for all del. Når ungen kaster banan og smoothie oppi, skal jeg heller betale det
Mye å se frem til![]()
Ja, og jeg driver gjerne med middag også. Så må jo gå frem og tilbake hele tiden da. Og de hører ikke på når eldste sier det ikke passer akkurat nå.Som i at du lukker døra så ringer de på igjen?
JaMelk er syrenøytraliserende, så hjelper mot halsbrann ja.
![]()
Ja vi fårse, hun skal jobbe natt idag så trur ikke jeg får det idagHaha, om det ender med at du får ferdig bakte produkter, så hvorfor ikke ?![]()
Ja å det går jo ikke når dere skravler sånnJa, også må du jo bort fra denne siden litt også!![]()
Skulle vært gitt ut en BV bok ang skravletrådene herDa har du lesestofftrenger ikke bøker når man har en skravletråd
Hihi jaOhhh hoijaja nei men får en spennende tid framover leser jeg
![]()