Når jeg logger av snart tar du nok innpå igjenDu rykke fra meg du no![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg logger av snart tar du nok innpå igjenDu rykke fra meg du no![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det gjorde hu jaHihi, men din farmor lagde vell nok mega gode vannbakels kan jeg tenke meg![]()
Da har du lesestoffEr vel 50 sider til jeg kommer hjem fra jobb i ettermiddag...
30 sider siden kl 7??? Går glipp av mye når man er på jobb!![]()
Det vil jeg tru de erJeg jobbet sammen mange dansker da jeg bodde i Dublin. de er noen raringerhahaha
Det vet jeg ikkeBlåser det i hele landet da? Jeg bor i møre
Nei, leser ikke altJo jo, det er forståelig. Men leser dere gjennom ALLE inleggene i hver tråd? eller bare er dere superraske på å taste??
Jeg tenker jeg taster raskt nok, og er her ganske ofte, men svarer nok ikke i de trådene der jeg ikke har noe å komme med![]()
Tusen takkOppskrift på vannbakkels Liisjja
http://www.tine.no/oppskrifter/kaker/krem-og-sjokoladekaker/vannbakkels-med-vaniljekesam-og-bær
gidder ikke lese gjennom så mye nei, har ett liv ogsåDa har du lesestofftrenger ikke bøker når man har en skravletråd
Ja det gjør detÅåh...det letter et mamnahjerte![]()
God formidda og lykke tilGod morgen jenter
Er på vei til sykehuset for noe greier på svangerskapspoliklinikken og ul.
Er det enkelt å bake tru?
Det er jo såååååååååååååååååååååååååå hardt å GoogleTusen takkmå slapp jeg å google
gidder ikke lese gjennom så mye nei, har ett liv også![]()
Ja det blir drygt ja. Du får lære dem folkeskikkHahaha, nei de fleste i klassen hennes har også oppført seg bra da, når vi har hatt lekegrupper og sånt her.
Men disse to kommer hele tiden joOg forstår ikke helt at om det ikke passer for oss, så passer det ikke for oss. Og det er litt kjedelig syns jeg at de skal da ringe på døra 5 ganger for å spørre igjen om det samme vi allerede sa...
![]()
Gjør hun?Kanskje jeg burde passe meg...hun vet hvor jeg bor...haha
Fikk det med meg til sluttJeg skulle bare på badet![]()
Ja ikke santGreit å ha handlehjelp liksom![]()
Hva er greia med Oboy??Åååh. Kanskje jeg burde stå opp, så jeg også kan drikke litt oboynamnam