Skravletråd :)

Hahah! Noen gleder må man ha rett og slett, noen som handler om kun meg og min matlyst :P

Det er jo sant :)
Må benytte sjansen når du er alene hjemme og ;)

Er det enkelt å bake tru?
Husker vi gjorde det på ungdomsskolen. Jeg syns de var så gode at når jeg da reiste til min farmor som elsker å bake, spurte jeg om vi kunne bake de... Joda... Hu tok over hele kjøkkenet og mente at ALT var veldig nøye med vannbakkels. Derfor fikk jeg ansvar for å lage melis til å ha over de..... :P Hahahaha. Så... Jeg husker ikke. Fikk de til på ungdomsskolen liksom :P

Det er jo sant :)
Må benytte sjansen når du er alene hjemme og ;)
Jo, men ikke dagtid nå da :P Eldste har høstferie, jeg tok ikke minsta siden jeg har så mye fysio denne uka. Ingen til å ha hatt henne da. Derfor bhg denne uka også :)
Men om jeg sitter knasker det nå, har jeg liksom ødelagt poenget med å si til unga "Godis er lørdag! " :P

Må vente til de sover :P

Jo, men ikke dagtid nå da :P Eldste har høstferie, jeg tok ikke minsta siden jeg har så mye fysio denne uka. Ingen til å ha hatt henne da. Derfor bhg denne uka også :)
Men om jeg sitter knasker det nå, har jeg liksom ødelagt poenget med å si til unga "Godis er lørdag! " :P

Må vente til de sover :P

Best å holde seg til kvelde da ja ;)

Back
Topp