Hihi nei du må ikke for min delDet er sant, men vil ikke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi nei du må ikke for min delDet er sant, men vil ikke![]()
Jobb? Det kan vi ikke ha noe av![]()
Jeg kunne fint gjort det jeg altsåHahaha, nå måtte jeg le litt her.
Ser for meg en voksen jente står langs veien og hylgriner og peker på bollene i veien![]()
Hahah! Noen gleder må man ha rett og slett, noen som handler om kun meg og min matlyst![]()
Ser jeg må lære gutten min nei for et nei når han kommer til verdenJeg har bare jenter, det er uvantOg de guttene jeg ellers har tatt med hjem er jeg tante til
De oppfører seg langt i fra sånn
Bråkete er de, men de verken maser eller fotfølger
![]()
Er det enkelt å bake tru?
Husker vi gjorde det på ungdomsskolen. Jeg syns de var så gode at når jeg da reiste til min farmor som elsker å bake, spurte jeg om vi kunne bake de... Joda... Hu tok over hele kjøkkenet og mente at ALT var veldig nøye med vannbakkels. Derfor fikk jeg ansvar for å lage melis til å ha over de.....Er det enkelt å bake tru?
Blåser mye her også :/ hvor bor du i landet?Mtp vi bor 10 min gåtur unna jaHaha. Men blåser noe helt forferdelig i dag da! Så tenker jeg kjører uansett da
![]()
Noen må no jobbe også! Kan ikke bare sitte hjem![]()
Hihi lille luringJeg skal gjemme den for mann og barn og kose meg i kveld eller i morgen kveld !Det skal jeg!
Kjære, hvor er ostepoppen blitt av?
Klappe seg på magen og smile bredt!![]()
Skikkelig slem du skjønner jegJeg skal gjemme den for mann og barn og kose meg i kveld eller i morgen kveld !Det skal jeg!
Kjære, hvor er ostepoppen blitt av?
Klappe seg på magen og smile bredt!![]()
Jo, men ikke dagtid nå daDet er jo sant
Må benytte sjansen når du er alene hjemme og![]()
Skjønner, det må hun nesten få lov tilSnart snart snartSa eldste skulle få bli med, må la hu leke først litt med de guttene. Hu skulle sove hos ei venninne visstnok i kveld så
![]()
Takk for detDu også.
I Rogaland. Rett utafor Stavanger caBlåser mye her også :/ hvor bor du i landet?
Ja ikke bra å være på jobb xD30 sider siden kl 7??? Går glipp av mye når man er på jobb!![]()
Takk! Jeg rykker stadig frem i køenwoho
Hahaha. Ja ?Skikkelig slem du skjønner jeg![]()
Hahaha, joooodaHihi lille luring![]()
Jo, men ikke dagtid nå daEldste har høstferie, jeg tok ikke minsta siden jeg har så mye fysio denne uka. Ingen til å ha hatt henne da. Derfor bhg denne uka også
Men om jeg sitter knasker det nå, har jeg liksom ødelagt poenget med å si til unga "Godis er lørdag! "
Må vente til de sover![]()