Mmm...sånn frokost hadde ikke jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm...sånn frokost hadde ikke jeg
Men de har jo ikke noe behov for å være på topp 10 egentlig, så lenge hun nr 30. Holder seg der og har 1200 innlegg så har hun like stor sjangs på vinne som oss![]()
Fiskepudding er undervurdert! Spises svært sjeldent her , men skjønner ikke hvorfor, det er jo godtFekk plutselig lyst på fiskepudding i daghadde eg ikkje vist bedre hadde eg trodd det va graviditetslyster
hihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Spørs hva du har gjort det??Tror dere Huleboer blir gærn på meg nå?![]()
Tipper hun er i det tilgivende hjørnet idagHar jo lagt ut bilder av skillingsboller og solskinnsboller...![]()
1 år sidennoen spes grunn for det?
Ååh . Hvilke gryterett? Elsker gryterett!Haha, men fiskepudding er godt da!
Her tenkte jeg egentlig kylling til middag men så gikk jeg å så inni kjøleskapet, vi har gryterett vi må spise opp![]()
Flink du har vært, har ikke gjort en shit jegskravla da
Kos dereNå skal vi ut på vift
Stikker innom senere![]()
Haha...nei, så langt derifraHun er superwoman![]()
Fiskepudding er undervurdert! Spises svært sjeldent her , men skjønner ikke hvorfor, det er jo godt![]()
Sov godtSyns det hadde vært koselig med en "god bedring" fra sjefen da...
Nå legger jeg meg og sover litt
Snakkes![]()
Eeh ikke jeg heller. HahaEnig her altsåbanan og majo kommer jeg aldri til å prøve! Søskenbarnet mitt brukte nugatti og majo, blæææ
Jeg vet!!!30 sider siden kl 7??? Går glipp av mye når man er på jobb!![]()
Nei, det er skikkelig barnsligJobb? Det kan vi ikke ha noe av![]()
Hei heiHei damer![]()
Har dere en fin dag?
Her i Bergen er det nydelig værWeehoo...
Innimellom så
Neida, skal til legen om et par timer her![]()
Jepp, 50 sider om MAT!!Er vel 50 sider til jeg kommer hjem fra jobb i ettermiddag...
Bra det daNja, si det! ! Hehe
Sa det til meg selv![]()
Nei gjør ikke narr av deg, var ikke meninga det iallefallprøver å irritere Huleboer
![]()