Jepp. I går var det vel 200 tror jeg...
Mhm. Så det kommer seg
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. I går var det vel 200 tror jeg...
Hihi, ja da må du vel være safe i forhold til det ja![]()
![]()
Men de har jo ikke noe behov for å være på topp 10 egentlig, så lenge hun nr 30. Holder seg der og har 1200 innlegg så har hun like stor sjangs på vinne som ossJoda. Det gjør de jo egentlig. Men de har litt å ta igjen for å nå de som ligger på topp 10. For vi øker jo også hver dag![]()
Helt enigVille vært kjedelig her uten dere
1 år sidenDå blir da i såfall meg og jomfru maria som har like stor flakseg e i sølibat for tia
hahaha. Over et år sio sist. Pluss p-stav. Så e rimlig sikker på den
Henger 5 timer bak dere så den har nok vært for lenge sidenNoen som vet når det er oppdatering igjen?![]()
Flink du har vært, har ikke gjort en shit jegJaja. E ikkje bekymra for da endo. Og kvelden e endo unghar rydda litt i huset og i dag. Så derfor e det blitt litt mindre skravling
![]()
Joda , men det får da være måter på hva som skal blandesSalt og søtt er en super kombo![]()
Men da sier jeg GOD BEDRING!Syns det hadde vært koselig med en "god bedring" fra sjefen da...
Nå legger jeg meg og sover litt
Snakkes![]()
Enig her altsåJoda , men det får da være måter på hva som skal blandes![]()
HahaAlt det bollesnakket!! Blir så misunneligher bygger vi nytt kjøkken, det er klart til bruk tirsdag neste uke.. Vanskelig å bake boller uten kjøkken gitt..
Men da sier jeg GOD BEDRING!
Sov godt, skravles![]()
Kjempe flink
Hva skal du ha?
Hihi, men det er jo helt perfekt![]()
![]()
Oi, din snik!!Oppdatering ca 0930
Og i tillegg må jeg visst gire opp herHar ingen barn og er sykemldt...
Et annet spm er hvordan RonjaR klarer det med 3 barn og i full jobb![]()
Akkurat kommet fra jobbNoen planer for dagen da?![]()