Molly
Med lille spira i magen <3
Jeg har også veldig lyst på hund. Åssen hund vil du ha?Ja, veldigEnda mer lyst på hund nå jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også veldig lyst på hund. Åssen hund vil du ha?Ja, veldigEnda mer lyst på hund nå jeg
![]()
Okei, viste ikke at du er singel. Så skjønner at du ikke orker detGidder ikke sånne one nights opplegg. Så derfor har det ikke blitt noe etter eg og bf gikk fra hverandre. Og det va i sept i fjord
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo forståelig da men...er jo mye som er godtGreia er at det er veldig godt![]()
Hvilken hund vil du ha?![]()
MexicanskÅåh . Hvilke gryterett? Elsker gryterett!
Så braBoller hørtes digg ut![]()
Du bor i Bergen du også?
Veldig fin. Vi har tilbrakt mesteparten av dagen ute. Plukket en del pærer og epler. Fått montert husken til veslegutt, så den har blitt flittig brukt i dagNå er det snart på tide å sette i gang med middag
![]()
Orker ikke å lese igjennom alt jeg![]()
Feil!!Neeeei med isbiter![]()
Heihei!
Veldig fin dag her, blå himmel og sol![]()
Da er du unnskyldtHer hjelper det mot halsbrannen , derfor jeg drikker det![]()
Vel, det er jeg faktisk ikke helt sikkert påJeg har alltid likt papillon, men hvordan de er med barn aner jeg ikke.
Ellers har naboen 2 border collie, og de er kjempe flott rase syns jeg. Og siden veslegutt liker nabohundene så godt, så kanskje det da![]()
Pose da eller ?Mexicanskden er best synes jeg
Hehe, var flink i helga så jeg utsetter det noen dager nå ^^ skal på hytta i morgen, da mister jeg mange innleggJa, no såg eg alt bare hopa seg opp her. Fikk nesten litt småpanikkså då måtte eg bare få det gjort
Sent from my iPhone using BV Forum
Okei, viste ikke at du er singel. Så skjønner at du ikke orker det
Jeg har også veldig lyst på hund. Åssen hund vil du ha?
Melk ja...så Oboyen kan fint sløyfesMelk er syrenøytraliserende, så hjelper mot halsbrann ja.
![]()
I mine øyne såHaha...nei, så langt derifra![]()
Hehe, var flink i helga så jeg utsetter det noen dager nå ^^ skal på hytta i morgen, da mister jeg mange innlegg![]()
YeyDa er du unnskyldt![]()
Ååh...jeg stikker innom en tur senereEtter alt bollesnakket deres her inne , så holder jeg nå på å lage bolledeigog det på en mandag!! Flaks at det er høstferie
![]()