Skravletråd :)

Noen planer for dagen da? :)

Vet det ikke er gul krem på solskinnsbollene da :P Men like mye kanel og sukker syns jeg det er i de da :P Hvertfall de som selges her. De er helst enda bedre av den grunn :P

Solskinnsboller har gul krem ikke kanelboller :p (skillingsbolle er vel også et navn tror jeg)

Bilde 1: solskinnsbolle
Bilde 2: kanelsnurr
Fra tine er det to forskjellige oppskrifter

Vedlegg

• 1412582392146.jpg
    1412582392146.jpg
    38,2 KB · Visninger: 8
  • 1412582433000.jpg
    1412582433000.jpg
    39,3 KB · Visninger: 8
Ja det skjønner jeg . Her blir jeg fulgt ekstra opp og. Så det er mange turer på føden . Blir litt lei i grunnen .
Fikk faktisk sett litt, men hun ville ikke vise seg frem. Var ca 1,5 nå. Og på papiret står det 30+1.
Ligger 3,6% over snittet.

Solskinnsboller har gul krem ikke kanelboller :p (skillingsbolle er vel også et navn tror jeg)

Bilde 1: solskinnsbolle
Bilde 2: kanelsnurr
Fra tine er det to forskjellige oppskrifter
Jeg skreiv jo feil! Jeg vet det er gul krem på solskinnsbollene liksom! Hahahahah! Jeg som kjøper de den sjelden lørdagen jeg jobber på den plassen de lager de heeelt ferske ! SÅ det var en skriveleif :P Hahaha'!

Nei tror ikke det altså :) men kommer til å bli mange spillere som går , pga de ser seg for gode til å rykke ned. Stjernenykker :P
Ja, det kan jeg tenke meg det blir. Pleier å være sånn :p

Jeg skreiv jo feil! Jeg vet det er gul krem på solskinnsbollene liksom! Hahahahah! Jeg som kjøper de den sjelden lørdagen jeg jobber på den plassen de lager de heeelt ferske ! SÅ det var en skriveleif :P Hahaha'!

SkriveLEIFER er lov ;) haha

Back
Topp