Ville vært kjedelig her uten dereSå bra daHihi!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville vært kjedelig her uten dereSå bra daHihi!
![]()
Nei, er en grunn til at jeg sjelden tar turen ditKan jeg ikke se for meghaha
Så bra. Ikke så mange timer til...
Ja, hadde bare blitt deg igjen her til slutt daVille vært kjedelig her uten dere
Ja, begynner å bli bedre fotenBruke de ukene til å manne deg opp litt da
Går det bra med foten din da?![]()
Nei, er en grunn til at jeg sjelden tar turen dit![]()
Fotball er jo veldig viktig for mange , mye følelser innvolvert så jeg skjønner det i grnn![]()
klem . Ser noen tar det verre enn meg, jeg ligger meg ikke ned å griner . Det er til syvende og sist bare fotball .
Ja, da har man liksom ikke noe valgSamme her egentlig. Men må ha sykemld så...
Gleder meg alleredeNei nå må jeg kle på meg også skal jeg og min kjære spise frokost, kommer sterkere tilbake![]()
Ja i går var det lov og i dag skal du bryte reglerJa det var så koselig igår, men igår var det søndag og det var lov med søtsakerhihi
En dag kan du få se detJeg vil gjerne se det?![]()
BrannHvilket lag er det snakk om?![]()
Sikkert ganske snart siste var 05.21Noen som vet når det er oppdatering igjen?![]()
Det ville hvertfall vært kjedeligJa, hadde bare blitt deg igjen her til slutt da![]()
Ja, begynner å bli bedre fotenSå håpa jo etter denne sykemeldingsperioden at jeg kunne begynne 50% frem til jeg er ferdig med fysioen
![]()
Hva er forskjellen da?Aha, men kanelsnurr og skillingsbolle er da ikke det samme
Veldig godt begge to da![]()
Noen som vet når det er oppdatering igjen?![]()
Aha, ja de har ikke hatt så veldig god sesong i år:/Brannsom rykker ned .
Joda . Jeg går jo på alle kampene selv , og har hatt sesongkort på stadion i 14 år , pluss gått der en del år før der igjen . Så det er jo mye følelser .Fotball er jo veldig viktig for mange , mye følelser innvolvert så jeg skjønner det i grnn