Hahah idag er jo minimini lørdag for ossJa, veldig*knaskknask *
Haha. Bra det ikke er lørdag for unga
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah idag er jo minimini lørdag for ossJa, veldig*knaskknask *
Haha. Bra det ikke er lørdag for unga
![]()
Var mye mat prat her i dag, tross mandag? !![]()
Da skal jeg sjekke ut denJa.. er en god oppskrift på matprat. Der står det hvordan du lager de.
Teite teite sjef du har!!Det har jeg god tro på du harJa, denne gang gikk det litt for langt syns jeg. Så fikk han ny sykemld, så ringte han meg og spurte om det samme igjen liksom.... *whi liksom*
![]()
Jeg hadde sf med nr 1 og fikk ekstra med nr 2Ikke så spennende. Får dessverre ikke sett mye til babyen, mest hjerte og blod. Men greit å få vite at alt er ok da.
Nei, må spise altFor så å plukke de ut før man spiser kaka![]()
Mange sjarmerende sjefer rundt omkring skjønner jegJoda DET vet jeg
Men når jeg nå brakk ankelen og ble 100% sykemeldt svarte fremdeles min kjekke sjef meg med at OM jeg ikke hadde brukket ankelen, hadde jeg da kommet på jobb?
Ehm! Sier seg selv at hadde jeg IKKE brukket ankelen hadde jeg kommet på jobb...
Jeg klagde han inn til hms da![]()
JippiNeida, Kengu vil ha dere i tråden hun
Ja, det ser slik utBlåmandagtenker jeg.
Bra så langt
Sett barne tv, spist frokost og lekt litt.
Enn der, formen i dag?
Kengu kan hoppe høyt hun og ta deg selvsagtHahaha, hurra da![]()
Uff da, trøsteklem til deg
Ja, men har har vært flink i det siste, også skjedde dette daTeite teite sjef du har!!
Ja det er det sammeKanelsnurrer? Eller kanelboller er gjerne det samme det da? Aner ikke helt![]()
Ooiskjønner du har gitt opp da ja :/ synd det skal være så vanskelig
Jeg skjønner det nåVi gir oss ikke sååå lett![]()
Hæ? Har dere to minilørdager?Hahah idag er jo minimini lørdag for ossonsdag mini lørdag
lykke til hos legenHøres jo ut som en grei morgen
Her er formen dritt og humøret litt deretter og
Fått legetime 1315 da![]()
Hehe, nei. Men nå gruer jeg meg til responsen heller da... Bra jeg er sykemeldt i noen uker til fullt.
Huff, så kjedeligHøres jo ut som en grei morgen
Her er formen dritt og humøret litt deretter og
Fått legetime 1315 da![]()