• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Ikke så spennende. Får dessverre ikke sett mye til babyen, mest hjerte og blod. Men greit å få vite at alt er ok da.
Jeg hadde sf med nr 1 og fikk ekstra med nr 2 :) Syns det var veldig greit å vite ja :) Men fikk se babyen i 3D og alt når jeg spurte fint :) Så fikk fine 3D bilder gratis av sykehuset :D Men nr 2 kom ikke før uke 39 :D Hurra :D

Joda DET vet jeg :p

Men når jeg nå brakk ankelen og ble 100% sykemeldt svarte fremdeles min kjekke sjef meg med at OM jeg ikke hadde brukket ankelen, hadde jeg da kommet på jobb?
Ehm! Sier seg selv at hadde jeg IKKE brukket ankelen hadde jeg kommet på jobb...

Jeg klagde han inn til hms da ;)
Mange sjarmerende sjefer rundt omkring skjønner jeg

Bra så langt:)
Sett barne tv, spist frokost og lekt litt.
Enn der, formen i dag?

Høres jo ut som en grei morgen :)

Her er formen dritt og humøret litt deretter og :(
Fått legetime 1315 da :)

Teite teite sjef du har!!
Ja, men har har vært flink i det siste, også skjedde dette da :P Menmen... Han får jo kjeft når han er tilbake da, og han liker jo like godt kjeft som vi andre gjør. Helst enda verre :( Han må liksom da gjøre det verre for den som gjerne sa i fra..

Hehe, nei. Men nå gruer jeg meg til responsen heller da... Bra jeg er sykemeldt i noen uker til fullt.

Bruke de ukene til å manne deg opp litt da ;)

Går det bra med foten din da? :)

Høres jo ut som en grei morgen :)

Her er formen dritt og humøret litt deretter og :(
Fått legetime 1315 da :)
Huff, så kjedelig:(
Håper legen har noe fornuftig å si:)

Back
Topp