Ja, de kommer seg nok igjen skal du seDe gjør nok det, etter noen århar ikke så stor tro på de for tiden .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de kommer seg nok igjen skal du seDe gjør nok det, etter noen århar ikke så stor tro på de for tiden .
Vet det ikke er gul krem på solskinnsbollene daMen like mye kanel og sukker syns jeg det er i de da
Hvertfall de som selges her. De er helst enda bedre av den grunn
![]()
Bilde nr 2 er det som går for skillingsboller i BergenSolskinnsboller har gul krem ikke kanelboller(skillingsbolle er vel også et navn tror jeg)
Bilde 1: solskinnsbolle
Bilde 2: kanelsnurr
Fra tine er det to forskjellige oppskrifter
Fikk faktisk sett litt, men hun ville ikke vise seg frem. Var ca 1,5 nå. Og på papiret står det 30+1.Ja det skjønner jeg . Her blir jeg fulgt ekstra opp og. Så det er mange turer på føden . Blir litt lei i grunnen .
Ja, det har jeg også hørt. Skiller seg litt fra resten av landet derBilde nr 2 er det som går for skillingsboller i Bergen![]()
Nam, det så veldig godt ut
Ja de må jo detJa, de kommer seg nok igjen skal du se![]()
Jeg skreiv jo feil! Jeg vet det er gul krem på solskinnsbollene liksom! Hahahahah! Jeg som kjøper de den sjelden lørdagen jeg jobber på den plassen de lager de heeelt ferske ! SÅ det var en skriveleifSolskinnsboller har gul krem ikke kanelboller(skillingsbolle er vel også et navn tror jeg)
Bilde 1: solskinnsbolle
Bilde 2: kanelsnurr
Fra tine er det to forskjellige oppskrifter
Ja, de har vel ikke vondt av det.Ja de må jo detkanskje de får ryddet litt opp i en del ansatte og kvitter seg med en del . Så tror de trenger noen år nede
![]()
NOM! Rett før jeg lager meg eggerøre og skinke til frokost kjenner jeg
Så braFikk faktisk sett litt, men hun ville ikke vise seg frem. Var ca 1,5 nå. Og på papiret står det 30+1.
Ligger 3,6% over snittet.
Nam nam nam! Det såg kjempe godt ut
Nei tror ikke det altsåJa, de har vel ikke vondt av det.
Skal slappe av på formiddagen og på jobb i 4 tidenNoen planer for dagen da?![]()
Ja, det kan jeg tenke meg det blir. Pleier å være sånnNei tror ikke det altsåmen kommer til å bli mange spillere som går , pga de ser seg for gode til å rykke ned. Stjernenykker
![]()
Bilde nr 2 er det som går for skillingsboller i Bergen![]()
Jeg skreiv jo feil! Jeg vet det er gul krem på solskinnsbollene liksom! Hahahahah! Jeg som kjøper de den sjelden lørdagen jeg jobber på den plassen de lager de heeelt ferske ! SÅ det var en skriveleifHahaha'!