Skravletråd :)

Tror dere Huleboer blir gærn på meg nå? :confused:

Så bra :D ingenting er bedre enn det at de har det bra og vokser inni der :)
Rart altså. Jeg er 30+0 . Hvertfall.

Min ligger og over snittet :P
Sist gang lå jeg liksom 10% over snittet, ut kom Ronja i uke 37 og var 2520gr. Så jeg er ikke bekymret for stor bebis iallefall :p er ikke så store verken jeg eller gubben så.
Men er fint å vite at alt er bra. Rart det der med ukene ja. Da regner de tydeligvis 40+3 her da.

SkriveLEIFER er lov ;) haha
Jeg mente å skrive skriveleif altså :P Aldri hørt det uttrykket du gjerne? :P Er for å virkelig få frem poenget med skrivefeilen liksom :P Haha

Sist gang lå jeg liksom 10% over snittet, ut kom Ronja i uke 37 og var 2520gr. Så jeg er ikke bekymret for stor bebis iallefall :p er ikke så store verken jeg eller gubben så.
Men er fint å vite at alt er bra. Rart det der med ukene ja. Da regner de tydeligvis 40+3 her da.
Ja de gjør nok det da. Men regner jo med vi har like mange dager igjen til termin da hvertfall :P

Okei, det er litt kjedelig:/
Greit å vite at alt er bra ja:)
Mange uker er du nå da?
Er 30+1 idag :) begynner å bli god og rund :)
Tenkte å innom å kjøpe meg noe klær idag, har liksom ikke så mye som passer lengre:eek: blir så lite å velge i.

Jeg mente å skrive skriveleif altså :P Aldri hørt det uttrykket du gjerne? :P Er for å virkelig få frem poenget med skrivefeilen liksom :P Haha

Skjønte det faktisk utifra smilyen din. Gikk bare litt tregt her ;)

Hehe :p

Er 30+1 idag :) begynner å bli god og rund :)
Tenkte å innom å kjøpe meg noe klær idag, har liksom ikke så mye som passer lengre:eek: blir så lite å velge i.
Da er du jo kommet langt:) husker det gikk mye i tights her i alle fall:)

Har ikke barn, og har rett og slett ikke hatt energi til å gjøre noe som helst... skulle ønske jeg hadde det men :(

Ahhh! Da ser jeg det!
Har en 3-åring og 2-åring og en på vei (termin neste måned), og en mann som jobber borte. Så har nok å henge fingrene i selv om jeg er sykmeldt.

Uff :( ja er ikke noe greit å ha det sånn :( synd de ikke kommer med en advarsel i pannen før man begynner å jobbe plasser :P
Jeg visste det sånn halvveis, men hun var i permisjon så hadde et håp om at hun ikke kom tilbake :p hun vil ikke jobbe, hun vil bare være butikksjef. Vi hadde et kjempeforhold (trodde hun) helt til jeg ikke gadd mer og "sladra" til regionsjefen. Nå snakker hun ikke med meg... Den korte versjonen.

Back
Topp