Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist gang lå jeg liksom 10% over snittet, ut kom Ronja i uke 37 og var 2520gr. Så jeg er ikke bekymret for stor bebis iallefallSå braingenting er bedre enn det at de har det bra og vokser inni der
![]()
Rart altså. Jeg er 30+0 . Hvertfall.
Min ligger og over snittet![]()
JeppJa, det kan jeg tenke meg det blir. Pleier å være sånn![]()
Hva har du gjort ?Tror dere Huleboer blir gærn på meg nå?![]()
Jeg mente å skrive skriveleif altsåSkriveLEIFER er lovhaha
Ja, de får bare holde på sier jegJeppskjønner det ikke helt . Men okei , de får nå styre på som de vil
![]()
Hvorfor skal hun det?Tror dere Huleboer blir gærn på meg nå?![]()
Ja de gjør nok det da. Men regner jo med vi har like mange dager igjen til termin da hvertfallSist gang lå jeg liksom 10% over snittet, ut kom Ronja i uke 37 og var 2520gr. Så jeg er ikke bekymret for stor bebis iallefaller ikke så store verken jeg eller gubben så.
Men er fint å vite at alt er bra. Rart det der med ukene ja. Da regner de tydeligvis 40+3 her da.
Hva har du gjort ?![]()
Sykmeldteneste grunnen min. Hadde det ikke vært for litt opppussing hadde jeg blitt gal
![]()
Er 30+1 idagOkei, det er litt kjedelig:/
Greit å vite at alt er bra ja
Mange uker er du nå da?
What??? Yay!!!!Du er på 51. Så du er halveis til førsteplassog på topp 100!
Du tenker på reglene da eller?Har jo lagt ut bilder av skillingsboller og solskinnsboller...![]()
Jeg svarer sjeldent i tråder, holder meg i denne skravletråden og den som ligger under 2015![]()
Jeg mente å skrive skriveleif altsåAldri hørt det uttrykket du gjerne?
Er for å virkelig få frem poenget med skrivefeilen liksom
Haha
Da er du jo kommet langtEr 30+1 idagbegynner å bli god og rund
![]()
Tenkte å innom å kjøpe meg noe klær idag, har liksom ikke så mye som passer lengreblir så lite å velge i.
Har ikke barn, og har rett og slett ikke hatt energi til å gjøre noe som helst... skulle ønske jeg hadde det men![]()
Ja, det er nok detSå det er skravletrådene som er hemmelighetenhehe
Jeg visste det sånn halvveis, men hun var i permisjon så hadde et håp om at hun ikke kom tilbakeUffja er ikke noe greit å ha det sånn
synd de ikke kommer med en advarsel i pannen før man begynner å jobbe plasser
![]()