Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for listeOppdatering ca 0930
Jepp, jeg fikk akkurat se denSikkert ganske snart siste var 05.21
Nei de har dessverre ikke detAha, ja de har ikke hatt så veldig god sesong i år:/
Ja, da hadde det blitt lite skravlingDet ville hvertfall vært kjedelig
Får satse på at de rykker fort opp igjen daNei de har dessverre ikke det![]()
Skjønner ikke hvordan du klarer det jeg, blir jo bare større og større avstand fra deg 2.-3.plassenOppdatering ca 0930
27 denne mndSå bra da
Hvor lenge er du 100% da?
Kanelknuter og kanelboller er to forskjellige måter å lage deig påHva er forskjellen da?
Som sagt. Vi sier bare kanelisvingen her, men de er det samme som jeg kjøpte i bysiden på 7eleven liksom, bare da heta de skillingsbolle liksom. Og når jeg googla bilde av kanelsnurr så den også lik ut
Hva pokker er forskjellen????
Er ikke alle bare ei god fantastisk bolle med kanel og sukker? Og perlesukker på toppen.
Og vil man toppe hele driten kjøper man solskinnsbolle for da får man god gul krem i midten i samme slengen?
Hva er forskjellen da?
Som sagt. Vi sier bare kanelisvingen her, men de er det samme som jeg kjøpte i bysiden på 7eleven liksom, bare da heta de skillingsbolle liksom. Og når jeg googla bilde av kanelsnurr så den også lik ut
Hva pokker er forskjellen????
Er ikke alle bare ei god fantastisk bolle med kanel og sukker? Og perlesukker på toppen.
Og vil man toppe hele driten kjøper man solskinnsbolle for da får man god gul krem i midten i samme slengen?
Du gjør vel det ja, kengu må bare trene litt på hopping førstHurra daGleder meg til den dagen
![]()
Veldig lite tipper jegJa, da hadde det blitt lite skravling![]()
Joda, men jeg nevnte aldri kanelknuter daKanelknuter og kanelboller er to forskjellige måter å lage deig på![]()
Skjønner ikke hvordan du klarer det jeg, blir jo bare større og større avstand fra deg 2.-3.plassen
De gjør nok det, etter noen årFår satse på at de rykker fort opp igjen da![]()
Vet det ikke er gul krem på solskinnsbollene dapå esso selges de som to forskjellige ihvertfall.
Ingen gul krem på kanelsnurreneog ikke like mye kanel i solskinnsbollene
![]()
27 denne mndSi 3 uker igjen
Da er jeg gått i fysio i 5 uker ca, hu ville har meg der i 8. Så om jeg er 50%, kan jeg gå til hu de andre dagene jeg da er sykemeldt
Også begynne fullt når jeg er ferdig hos hu. Tror jeg og min lege fant ut at det var smartest
![]()
Kanelknuter og kanelboller er to forskjellige måter å lage deig på![]()
Ja, det vi tenkte også.Er nok ikke så dumt med 50% en periode, så du får tilvendt foten å jobbe igjen![]()
Ja... mye rart å lage hvis man ønsker.Kjært barn har mange navn ser jeg![]()