Skravletråd :)

Så bra da :)
Hvor lenge er du 100% da?
27 denne mnd :) Si 3 uker igjen :) Da er jeg gått i fysio i 5 uker ca, hu ville har meg der i 8. Så om jeg er 50%, kan jeg gå til hu de andre dagene jeg da er sykemeldt :) Også begynne fullt når jeg er ferdig hos hu. Tror jeg og min lege fant ut at det var smartest :)

Hva er forskjellen da? :P
Som sagt. Vi sier bare kanelisvingen her, men de er det samme som jeg kjøpte i bysiden på 7eleven liksom, bare da heta de skillingsbolle liksom. Og når jeg googla bilde av kanelsnurr så den også lik ut :P
Hva pokker er forskjellen???? :o

Er ikke alle bare ei god fantastisk bolle med kanel og sukker? Og perlesukker på toppen.

Og vil man toppe hele driten kjøper man solskinnsbolle for da får man god gul krem i midten i samme slengen?
Kanelknuter og kanelboller er to forskjellige måter å lage deig på ;)

Hva er forskjellen da? :P
Som sagt. Vi sier bare kanelisvingen her, men de er det samme som jeg kjøpte i bysiden på 7eleven liksom, bare da heta de skillingsbolle liksom. Og når jeg googla bilde av kanelsnurr så den også lik ut :P
Hva pokker er forskjellen???? :o

Er ikke alle bare ei god fantastisk bolle med kanel og sukker? Og perlesukker på toppen.

Og vil man toppe hele driten kjøper man solskinnsbolle for da får man god gul krem i midten i samme slengen?

på esso selges de som to forskjellige ihvertfall.

Ingen gul krem på kanelsnurrene :p og ikke like mye kanel i solskinnsbollene ;)

Skjønner ikke hvordan du klarer det jeg, blir jo bare større og større avstand fra deg 2.-3.plassen

Har ingen barn og er sykemldt...
Et annet spm er hvordan RonjaR klarer det med 3 barn og i full jobb :confused:

på esso selges de som to forskjellige ihvertfall.

Ingen gul krem på kanelsnurrene :p og ikke like mye kanel i solskinnsbollene ;)
Vet det ikke er gul krem på solskinnsbollene da :P Men like mye kanel og sukker syns jeg det er i de da :P Hvertfall de som selges her. De er helst enda bedre av den grunn :P

27 denne mnd :) Si 3 uker igjen :) Da er jeg gått i fysio i 5 uker ca, hu ville har meg der i 8. Så om jeg er 50%, kan jeg gå til hu de andre dagene jeg da er sykemeldt :) Også begynne fullt når jeg er ferdig hos hu. Tror jeg og min lege fant ut at det var smartest :)

Er nok ikke så dumt med 50% en periode, så du får tilvendt foten å jobbe igjen ;)

Back
Topp