Skravletråd :)

Jeg og, men er lenge siden jeg har vært på noe dessverre.

Ser ut som dere har nok å gjøre ja ;)
Her fortsetter det evige prosjektet med drenering, men siden jeg ikke er i form så er jeg inne og prøver å rydde litt mens mannfolka jobber ;)

Hvor skal dere ha vegg til vegg da? Er så møkkalei de etter at jeg bodde i dublin jeg..haha :oops:

Her i Bergen er det slik messe 2 ganger i året.

Alltid nok å ta seg til her ja, uten tvil!
Åh, syk?:/

Nede i kjellerstue.

Men jeg synes man er flinke til å minne hverandre på det, var jo noen som sa det i går eller dagen før også av de som skrvlet her inne

Jada, tror det var Molly som nevnte det ;)

Er sikkert ikke så dumt innimellom for de som husker det :)
Kan jo bli ganske hett også :p

Jada, tror det var Molly som nevnte det ;)

Er sikkert ikke så dumt innimellom for de som husker det :)
Kan jo bli ganske hett også :p
Ja, det er veldig lurt:)
Så slipper vi at noen havner i problemer.

Ja, ikke sant. Om du noen gang blir lei jobben din, så har du muligheten da;)

Ja, men det tar mye på helsa å jobbe med bare vipper kjenner eg. For om eg har 2 kunder på rad e eg nesten ødelagt etterpå :) pluss eg har sånn tunell nerve syndrom i hånda. Så hånda dovne vekk med jevne mellomrom :p hihi. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spiser jordbær som jeg har dyppet i sjokolade og hatt i kjøleskapet. Har vaniljekesam ved siden av nå. Det var jammen godt:D

Ja, men det tar mye på helsa å jobbe med bare vipper kjenner eg. For om eg har 2 kunder på rad e eg nesten ødelagt etterpå :) pluss eg har sånn tunell nerve syndrom i hånda. Så hånda dovne vekk med jevne mellomrom :p hihi. :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Okei, da høres det ut som det holder som hobby i lengden også:)

Nei, du har sikkert rett! Er jo ikkje egentlig så konstruktivt med ett-ords-innlegg :-) Uansett, takk for påminnelsen :D

Bare hyggelig ;)
Ingen som vil at noen skal bli diska fra konkuransen pga sånt noe ;)

Jeg spiser jordbær som jeg har dyppet i sjokolade og hatt i kjøleskapet. Har vaniljekesam ved siden av nå. Det var jammen godt:D
Nam, det hørtes veldig godt ut:)
Send gjerne over noen hvis det blir igjen:)

Back
Topp